Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KTMonster
Wysłany: Pon 19:59, 20 Wrz 2021
Temat postu:
Niby tak, ale to jest mniej odczuwalne niż krzywa kiera po byle przewrotce
henio12323
Wysłany: Nie 15:14, 19 Wrz 2021
Temat postu:
jak dajesz mocniej to zaciskasz sobie rure - pogarszasz prace zawieszenia
KTMonster
Wysłany: Nie 13:04, 19 Wrz 2021
Temat postu:
w 250 excf 6days (kute) mam 15 dół i 17 góra, ale robię mocniej bo jak mam tak jak w książce to byle wywrotka i zaraz się półki przestawiają i krzywa kiera.
henio12323
Wysłany: Pią 13:18, 17 Wrz 2021
Temat postu:
tak jak w ksiazce serwisowej - dla róznych modeli sa rózne momenty
Robroj
Wysłany: Pią 12:42, 17 Wrz 2021
Temat postu: ile nm polki w exc-f
pamiętacie jakim momentem należy dokręcać śruby półek w exc-f?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin