Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Wto 19:04, 19 Paź 2021
Temat postu:
pisałes juz to, spadek mocy mógł byc przez duzo wieksze opory stawiane przez olej. oleju w silniku nie ma duzo - jak był tam gdzie go nie powinno byc, to nie był ogo tam gdzie powinien byc
, mozesz wymienic pompe oleju, pomodlić sie - moze akurat nic sie nie przytarło i bedzie jeździło.
gorzej jak cos "przyłapało' i kazda minuta jazda nasila uszkodzenie - nie da sie tego stwierdzić po opisie, może jakaś wróżka by pomogła
no kawałek drogi jest, robie tez same silniki wysyłkowo - ale to jak juz tobie pasuje
Clairo
Wysłany: Wto 18:51, 19 Paź 2021
Temat postu:
henio12323 napisał:
dokładnie, to co prawda jest pompa powrotna, ale róznie mogło byc, warto zrobic podstawowy przegląd - zwłaszcza ze idzie zima. w razie co chętnie pomoge
Chociaż Panowie powiem wam szczerze, że ten dekielek odkręciłem w trakcie wymiany oleju, spadek mocy nastąpił od razu po uruchomieniu na nowym oleju - przejeździłem tak 5 motogodzin i żadnych zmian od tamtej pory nie było. ( nie wiem czy ma to znaczenie )
@Henio Transport motocykla do Ciebie to byłby spory problem dla mnie osoby z podkarpacia
henio12323
Wysłany: Wto 18:36, 19 Paź 2021
Temat postu:
dokładnie, to co prawda jest pompa powrotna, ale róznie mogło byc, warto zrobic podstawowy przegląd - zwłaszcza ze idzie zima. w razie co chętnie pomoge
KristofSX
Wysłany: Wto 17:57, 19 Paź 2021
Temat postu:
wygląda że pękł wirnik pompy, nie obejdzie się bez wizyty w serwisie w celu zdiagnozowania ewentualnego przytarcia sprzęta.
Clairo
Wysłany: Wto 11:01, 19 Paź 2021
Temat postu:
https://imgur.com/a/ZHxgXJW
Clairo
Wysłany: Wto 10:57, 19 Paź 2021
Temat postu:
KristofSX napisał:
hej, może nic się nie stało ALE
jak wysunęła Ci się pompa to możliwe że spadła z wałka napędowego, wciskając ją z powrotem docisnąłeś ją do wałka i możliwe że wskoczyła na swoje miejsce, zanim to się stało mogło być tak że moto chodziło na sucho - najszybciej dostaje góra czyli krzywki rozrządu, mogły się przytrzeć i stąd spadek mocy.
ale to moja teoria , mam nadzieję że nietrafna
tak czy tak, dobrze by było jeszcze raz zaglądnąć do pompy - wyjąć ją i sprawdzić czy tam nie ma żądnych uszkodzeń i śladów.
jak coś to manual u mnie na kristofsx.com - 2012 KTM 450-500 EXC-F XCF-W Six Days Service Repair Manual , strona 171- 172
Rozkrecilem raz jeszcze ten dekielek i tak to wyglada w środku - nic więcej sam nie zdziałam bo się nie znam i co najwyżej popsuje - liczyłem, ze usterka będzie prostsza
Turaj dodaje zdjęcia jak to wyglada i chyba coś pękło lekko w środku
KristofSX
Wysłany: Wto 9:23, 19 Paź 2021
Temat postu:
hej, może nic się nie stało ALE
jak wysunęła Ci się pompa to możliwe że spadła z wałka napędowego, wciskając ją z powrotem docisnąłeś ją do wałka i możliwe że wskoczyła na swoje miejsce, zanim to się stało mogło być tak że moto chodziło na sucho - najszybciej dostaje góra czyli krzywki rozrządu, mogły się przytrzeć i stąd spadek mocy.
ale to moja teoria , mam nadzieję że nietrafna
tak czy tak, dobrze by było jeszcze raz zaglądnąć do pompy - wyjąć ją i sprawdzić czy tam nie ma żądnych uszkodzeń i śladów.
jak coś to manual u mnie na kristofsx.com - 2012 KTM 450-500 EXC-F XCF-W Six Days Service Repair Manual , strona 171- 172
Clairo
Wysłany: Pon 21:53, 18 Paź 2021
Temat postu: Spadek mocy po wymianie oleju exc 450 - 2012r
Dzień dobry,
pisze posta, że względu na to iż pojawił się u mnie w motocyklu pewien problem i nie wiem czym on jest spowodowany... wymianą oleju a może wywrotką?
Zacznę od początku czyli wywrotki, której skutkiem są urwane kierunki, cieknąca laga i wgięty wydech przy końcówce ( widocznie ale bez przesady ) - dojechałem delikatnie do domu więc nie mam porównania.
Stwierdziłem, że wystarczy więc wymieniłem olej lecz zamiast filtra oleju wykręciłem dekielek od pompy oleju
po czym wysunęły się dwa plastiki w kształcie gwiazdek lekko spanikowałem więc wcisnąłem palcem te plasticzki wcześniej dotykając je delikatnie bez kręcenia, wyjmowania - założyłem dekielek i dokręciłem ( chodź wydaje mi się, że tym dekielkiem docisnąłem te plastiki a wcześniej jakby były wsadzone głębiej... ) następnie wykręciłem poprawnie filtr oleju i dokończyłem robotę bez większych problemów.
Następnego dnia uruchomiłem motocykl, pojechałem w trasę chodź wydawało mi się, że motocykl nie ma tej mocy ale z drugiej strony pracuje równo, ma moc lecz przy odkręceniu pełnego gazu go tak muli... zignorowałem to i zrobiłem około 5 motogodzin bez żadnego zatarcia czy innych podobnych niespodzianek.
Reasumując co może być przyczyną? Motocykl ma moc lecz nie pełną, pracuje równo, uruchamia się bez problemu.
Przepraszam za tak chaotyczny post i za tak idiotyczne problemy ale powiedzmy, że się dopiero uczę
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin