Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KAT 200
Wysłany: Nie 23:07, 31 Paź 2021
Temat postu:
Dziekowa, wystawil syn na sprzedaz. Jak mozesz mi napisać na priv ile mniej wiecej trzeba gotowki przygotowac na taka kapitalke.
Pozdrawiam!!
LopezEXC
Wysłany: Nie 21:28, 31 Paź 2021
Temat postu:
U mnie przy 180 do wymiany był tłok, zawory i sprzęgło. Tłok pierwsza selekcja. To wszystko zależy jak się jeździ. Według mnie w zimie warto rozebrać i zobaczyć jak wszystko wygląda. Lepiej wymieniać przed dużym zużyciem. U mnie np jeden zawór zaczął się przycierać w prowadnicy. Gdybym nie rozegrał, mógłby się urwać. Nic nie było słychać. Tylko motocykl zaczął gorzej palić.
KAT 200
Wysłany: Nie 20:37, 31 Paź 2021
Temat postu:
Pelny remont robiles, ile moto nalatane i jak sytuacja z tlokiem?
Pytam z ciekawosci bo u syna w 250 z 14r jest 140mth i jeszcze tloka nie ruszalismy.
LopezEXC
Wysłany: Nie 13:24, 31 Paź 2021
Temat postu:
No właśnie też zastanawiam się czy nie wlać na cały sezon np ipona 15w60 to chyba motul robi. Miałem w poprzednim 350 exc-f i dawał radę
henio12323
Wysłany: Nie 13:21, 31 Paź 2021
Temat postu:
20w jest gesty do rozruchu wiec moze wyciszac silnik
tam tez sa spore luzy pasowania, i motorex ma dedykowany olej do RFSa i własnie chyba jest 20/60
tak na prawde na 10W50 nie zarzniesz silnika, to bardzo dobra oliwa, - aby syntetyk ( crosspower ) a nie jakieś motule 5100
ja klekota swojego ( rfsa) zalewałem 15W60 motula 300v, do 250tki nowoczesnej jak ostro upalasz za gesty olej z kolei moze realnie zmniejszy osiągi ;D swoja drogą ciekawe czy amator wyczuje róznice
LopezEXC
Wysłany: Nie 13:14, 31 Paź 2021
Temat postu:
No właśnie znajomy mi odradzał 10w50, mówi, że lepiej 10w60 jak już. Czyli zimą raczej lać 10w lub 15w a latem to ma mniejsze znaczenie. Pamiętam, że jak kiedyś nalałem 20w60 do rfs-a z 06r to chodził jak nowy
henio12323
Wysłany: Nie 13:09, 31 Paź 2021
Temat postu:
czy 20w60 czy 10w60 chroni podobnie - to druga liczba odpowiada za parametry oleju po rozgrzaniu, pierwsza jest wazna do rozruchu, jak wieziesz moto na przyczepce w mróz i chcesz odpalać to zdecydowanie lepiej pierwsza dac jak najmniejsza liczbe
ja bym lał całorocznie crosspowera 10W50 albo motula 300V 15W50 do takiej fury
LopezEXC
Wysłany: Nie 12:55, 31 Paź 2021
Temat postu: EXC-F 250 olej
Witam, nie znalazłem nigdzie info na ten temat. Mianowicie, robiłem ostatnio remont w exc-f 250 17r. Wiadomo zależy mi, by jak najdłużej posłużył. Pytanie, czy jest sens stosować olej motorexa 20w60? Czy na zimniejsze dni lepiej lać 10w60 a latem ewentualnie 20w60. Jeżdzę przeważnie cięższe enduro, gdzie stoi się większość w miejscu, często też motocykl dostaje do odcinki, a 20w60 jest zalecany na zawody itd.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin