Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Pajka
Wysłany: Pią 13:57, 15 Kwi 2022
Temat postu:
W końcu temat ogarnięty... Mapa zaktualizowana (była jakaś nowsza) ale problemem okazała się flansza przy głowicy, w tym miejscu łapał lewe powietrze.
Ale przynajmniej odczytane prawdziwe mth, Moto ma 103 godziny nalatane 😁, także sprzedający nie kłamał, że licznik był wymieniany.
Pajka
Wysłany: Pon 16:44, 28 Mar 2022
Temat postu:
Na koniec tygodnia Moto jedzie do dealera na aktualizację mapy. Mam nadzieję, że to załatwi temat.
henio12323
Wysłany: Pon 8:53, 28 Mar 2022
Temat postu:
jakby sie przepustnica przycinała to by równiez zostawało na obrotach, i co by sie tam zacinac miało
nie bardzo widze taka opcje
Pajka
Wysłany: Nie 9:51, 27 Mar 2022
Temat postu:
Dzięki Henio. Tak właśnie się spodziewałem, że to nie zadziała. Mechanik sugerował, że może się przycinać przepustnica. Czy może być wtedy taki objaw?.
henio12323
Wysłany: Nie 8:08, 27 Mar 2022
Temat postu:
na pewno to tak nie działa
ciezko powiedziec czy w ogóle sonda wtedy działa - i zalezy jakie 690. generalnie duzo niescisłosci
1) sonde masz całkowicie wyłaczoną jak ją zamontujesz - nie zadziała w zaden sposób - jest wyprogramowana komputerowo u ciebie
2) 690 tez na niektórych mapach mogą miec sondy nieaktywne
3) procedura adaptacji 10 minut jałowe obroty jest stosowana chyba w kazdym pojeździe - po skasowaniu adaptacji, ale jednoczesnie taka adaptacja jest wykonywana cały czas podczas jazdy.
4) nowa mapa zalezy od dealera 3-4 stówki,
Pajka
Wysłany: Nie 6:26, 27 Mar 2022
Temat postu:
Walka trwa. Moto trafiło do mechanika ale nic nie zdziałał. Sprawdził zawory i wyczyścił wtrysk. Skacząc po stronach znalazłem informację, że w KTM 690 zostawia się odpalone moto na 10-15 minut, komputer czyta dane z sondy lambda i zmienia parametry mieszanki. Ciekawe czy w enduro jest coś podobnego? Sondę mam. Jutro dzwonię do dealera Husqvarna, może oni coś mądrego powiedzą.
Orientuje się się jaki może być koszt wgrania nowej mapy?
Pajka
Wysłany: Sob 19:26, 05 Mar 2022
Temat postu:
Kupiłem taśmę aluminiowa do tłumików. Jutro sprawdzę, czy to zadziała, mam nadzieję, że nie trzeba będzie walczyć z mapami.
Tomokat
Wysłany: Sob 5:00, 05 Mar 2022
Temat postu:
Miałem tak w starym kacie. Kolektor był akcesoryjny i nie dobrze spasowany. Dawałem cienkie blaszki przerobione z metra zwijanego. Wtedy trzymało. Samą pastę też mi wywalało.
Pajka
Wysłany: Sob 16:23, 26 Lut 2022
Temat postu:
W końcu wydech ogarnięty. Pospawali mi tak, że nie widać, że coś było robione. Jeszcze kilka mm luzu zostało. Wszystko złożone, odpalam Moto i niespodzianka. Przy każdym, nawet małym odpuszczeniu gazu marchewka z wydechu. Masakra. Moto pochodzili kilka minut, żeby się zagrzało ale marchewka jak była tak jest. Nie da się jeździć. Czyzby poprzedni właściciel podszedł profesjonalnie i przy wrzuceniu Akrapa zmienił mapę? Chyba zostaje tylko wrzucenie oryginalnej mapy, żeby Husqa zaczęła normalnie jeździć?
Dzisiaj podejście numer 2. Wychodzi, że jest nieszczelność na łączeniu kolektor - tłumik końcowy. Posmarowałem pasta do łączenia tłumików ale pomogło na chwilę (może było za zimno i za szybko odpaliłem). Macie jakieś pomysły jak to uszczelnić?
Pajka
Wysłany: Nie 20:02, 02 Sty 2022
Temat postu:
Brakuje około 8-10 mm. Mój Trax jest od FC/XCF, tam kolektor idzie trochę inaczej - nie pasuje do FE. Jutro zrobię fotkę jak wygląda przed a potem jak po...
Jestem po próbie, ale twarda ta rura. Jutro podjadę do firmy zajmującej się kwasówką, poproszę, żeby oni zrobili.
Dzięki Kristoff za dobrą radę.
KristofSX
Wysłany: Nie 18:27, 02 Sty 2022
Temat postu:
tak jest, nagrzej fest i zrób profil, dużo brakuje? bo ory wydech ma przecież wgłębienie właśnie na zbiornik z gazem od amortyzatora
Pajka
Wysłany: Czw 21:21, 30 Gru 2021
Temat postu:
Po wielkich przebojach udało mi się zdobyć oryginalny układ od EXC 350. Powinien pasować pług and play ale znowu zonk. Okazało się, że Trax ma większy pojemnik na gaz i za ch...nie idzie tego złożyć. Będę musiał wgiąć kolektor, żeby było miejsce na Traxa.
Jak wginac tą rurę, zeby nie narobić problemu, nagrzac ? Wiem, że to trochę rzeźba, ale jedyny sposób, żeby upchać Traxa.
Pajka
Wysłany: Pon 12:53, 08 Lis 2021
Temat postu:
Dzięki Mentor. O ile dobrze pamiętam to kiedyś do niego wysyłałem kolektor do prostowania. Nie chcę spawać, dopóki nie będę miał pewności, że nie będzie to dalej obcierało, bo na darmo będzie robota.
Odezwę się, może mi coś doradzi.
mentor
Wysłany: Pon 10:20, 08 Lis 2021
Temat postu:
Jest ziomek na forum co się zajmuje naprawami i tez spawa tytan.
Zerknij sobie.
http://moto-korn.pl/cennik/
Napisz, albo zadzwoń ze jesteś z forum ktm i może dobrą cenę Ci zrobi
Pajka
Wysłany: Nie 18:39, 07 Lis 2021
Temat postu:
Właśnie szukam, ale bieda z używkami, także będę musiał coś porzeźbić zanim nie znajdę kolektora i tłumika
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin