Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC8
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 22:04, 06 Sty 2022
Temat postu:
odwrotnie
musisz sciagnac cały dolot -nie musisz raczej ruszac chłodnicy, w wiekszosci lc8 ( adv, duke .. ) wystarczy odchylic chłodnice, chociaz jak sciagniesz to jest duuuzo wygodniej. - warto wymienic od razu płyn chłodniczy , demontaz przepustnic jest prosty i dosyc szybki.
olej mineralmy hydrauliczny musisz wlać, w zasadzie dowolny ( taki sam jest np w zawieszenaich citroena czy pewnie hydraulice siłowej np koparki... ) ale warto zalać cos lepszego i dedykowanego np magura blood albo motorex fluid 75. jak cos mam w dobrej kasie
Krzysiek1976
Wysłany: Czw 20:57, 06 Sty 2022
Temat postu:
I stało się. Jestem posiadaczem 990 sm. Stoi w garażu i robie ogólny przegląď. Wymienione już uszczelniacze na lagach i zabieram się za kontrole zaworów. Tu potrzebuje porady. Na pewno musze zdemontować chłodnice żeby dostać się do przedniego cylindra ale pytanie - czy musze demontować filtr powietrza z przepustnicami ? Czy jakoś da się zciągnąć dekle bez demontażu obudowy filtra ? Druga sprawa to jaki olej lać do pompki sprzęgła ? Na obudowie pisze mineralny. Czy tam jest zwykły silnikowy czy coś innego ?. Będe ją rozbieral bo się poci i jakos trzeba to ogarnąć. Z góry dzięki z apodpowiedzi
henio12323
Wysłany: Sob 8:13, 04 Gru 2021
Temat postu:
bardziej bym tutaj myslał o np podnóżkach ich raczej nikt nie wymienia, ale tez niekoniecznie sie zuzywaja w róznym tempie, jak ktos ma starą CBFe to widac ładniej, siedzi sie na tyłku, motor nudny, a tu jak niektórzy tancza na podnózkach to tez sie moze zuzyc szybciej niz przy turystyce. a SM nie koniecznie mógł do turystyki byc uzywany. tez nie do konca szukałbym przebiegu w furze - fakt fajnie kupic z małym przebiegiem i realnym. ale jak ma duzo wiekszy przebieg to co ?
nie ma to wiekszego znaczenia, wazniejsze jest zeby fura była dobrze utrzymana, wiekszy problem jest zakatowana fura niz ta z duzym przebiegiem. warto moze dac komus zeby dobrze fure prześwietlił przed twoim zakupem
Krzysiek1976
Wysłany: Pią 23:08, 03 Gru 2021
Temat postu:
Właśnie problem polega na tym że jest niewiele elementów po których można poznać przebieg.
henio12323
Wysłany: Pią 18:29, 03 Gru 2021
Temat postu:
tarcze ile zuzyte bedzie widać - one sa płaskie, wycieraja sie w miejscu gdzie pracuja klocki. wiec widac jaki jest próg, troche mozna to oceniac ale nie do konca tak jak napisałem, wiec tym bym sie do konca nie sugerował.
cena czesci jest podobna jak w japonczykach - sa rzeczy drozsze ale czasami sa smiesznie tanie elementy. na pewno jezeli chodzi o sama jazde bedziesz zadowolony
Gość
Wysłany: Pią 17:14, 03 Gru 2021
Temat postu:
Jeśli chodzi o tarcze to jakiego zużycia moge się spodziewać na grubości ? Ile mają fabryczne ?
A jeśli chodzi o koszty eksploatacji to licze się z tym choć mam nadzieje że bankrutem nie zostane. Mechanike ogarniam bez problemu więc pozostaje tylko cena części.
henio12323
Wysłany: Pią 15:32, 03 Gru 2021
Temat postu:
1) róznie, zalezy jak sie uzywa motocykla, czy jeździł ktos w trasie kto wazy 60 kg czy ktos kto ostro pałuje po torze i wazy 100 kg, widze róznice mojego 990 duke i kumpla 990 smt - kumpel jeździ ostrzej i nowe tarcze po 20 tysiacach ma bardziej styrane niz ja po 40. jest to jakis wyznacznik, ale strasznie bym ie tym nie sugerowal, inny temat ze nie wiadomo które juz tarcze są zamontowane
2) mozna sie spodziewac wszystkiego
warto p ozakupie zrobic przegląd, jest łatwy dostep, rozbierz oceń.
uwage trzeba zwrcic na wszystko, w tych silniakch potrafił byc wyciek oleju spod cylindrow - dramatu nie ma poza zapoceniem zwykle ae jest z czego zbijac cene. pozatym standardowo jak to obsługa "prawie wyczynowej" fury, XT to nie ta liga, ktm moze byc drozszy w eksploatacji bo to bezkompromisowy dzik, 990tki sa na prawde wyjątkowe, lekkie, mocne. nowsze fury są mocniejsze ale juz nie sa tak lekkie jak taki 990 SM.
Krzysiek1976
Wysłany: Pią 12:34, 03 Gru 2021
Temat postu: Zakup 990 sm
Na początek witam serdecznie.
Jak na razie jestem posiadaczem yamahy xt 600 przerobionej na sm ale mocy wielki niedostatek odczuwam. W związku z czym wybór padł na 990 sm. Niestety do toj pory z tą marką nie miałem nic do czynienia to i moja wiedza na ich temat jest znikoma. I tu właśnie szukam mądrości i wiedzy. Jako że wybieram się obejrzeć jeden taki sprzęt z 2008 roku sprowadzony z niemiec z przebiegiem 37 tyś to mam kilka pytań.
Jak powinny być zużyte tarcze hamulcowe - wiadomo że może to różnie wyglądać ale ich grubość może coś podpowiedzieć o przebiegu
Sprzedający przez telefon powiedział że słychać sprzęgło - czytałem opinie że ten typ tak ma ale czego mam konkretnie się spodziewać ?
Na co jeszcze moge zwrucić uwagę.
Z góry dziękuje za wszystki wskazówki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin