Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 22:13, 03 Lut 2022
Temat postu:
pytajac czy jest sens ruszac sruba mam pewnosc ze nie bardzo masz pojecie o regulacji - próbuj metodą prób i błędów ale temat gaźnika jest ogromny, poczytaj ksiązki serwisowe chociazby, naucz sie zasady działania - wtedy mozemy pogadac o pomysłach na regulacje, inaczej to nie ma sensu - jak nie zamierzasz przy tym grzebać regularnie zleć to komus, sruba składu to podstawa - zaczynasz kręcic tym nim zaczniesz grzebac przy dyszach, czy kręcic dyszami czy iglicą - wszystkim, kazdy element odpowiada za cos innego
regulujesz tam gdzie jest problem - a zeby wiedziec gdzie jest problem trzeba miec swiadomosc co za co odpowiada i w jakim stopniu, no i oczywista oczywistość zeby wiedziec czy jest jakis problem czy nie
michaal19995
Wysłany: Czw 21:57, 03 Lut 2022
Temat postu:
Dzięki za odpowiedź. Powiem szczerze, że jestem w temacie blady.
Chętnie bym spróbował coś podziałać, ale boje się, że mogę więcej szkody narobić niż to warte...
Możesz podpowiedzieć co mogę "dorzucić od siebie" zakładając że będą już domyślne serwisowe ustawienia? Bardziej zabawa z iglicą, czy którąś z dysz?
Jest sens ruszac srube regulacyjna od powietrza przy gaźniku?
henio12323
Wysłany: Śro 19:29, 02 Lut 2022
Temat postu:
nie mozna tylko trzeba sie nimi sugerowac
zmieniajac wydech i dolot potrzebujesz bogatszych nastawów - wiec sugeruj sie serwisówką i dorzuć cos od siebie, odpal, ocen i koryguj
michaal19995
Wysłany: Śro 19:06, 02 Lut 2022
Temat postu: Ktm exc 250 2t 2016 - regulacja gaźnika
Witam ! Jestem posiadaczem ktm'a 250 2t 2016r w wersji sixdays.
Motor zakupiłem razem z dyfuzorem hgsa, mam go od roku i nie robiłem żadnych regulacji gaźnika.
Dołożyłem ostatnio membrane 4force i chciałem dobrze ustawić gaźnik. Czy seryjnymi ustawieniami można się sugerować ?
Dodam, że na wolnych obrotach czasami po odpaleniu musze mu minimalnie trzymać manetkę gazu żeby się troche "przepalił", bo gasnie... Ale na rozgrzanym jest ok.
Kwestia tylko wykorzystania potencjału dyfuzora i 4force
Będę wdzieczny za odpowiedzi.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin