Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
amek721
Wysłany: Czw 17:40, 03 Mar 2022
Temat postu:
modele 17 na gaźnikach mikuni miały wadę fabryczną. Poszukaj na tym forum
henio12323
Wysłany: Śro 12:03, 02 Mar 2022
Temat postu:
masz pływak ustawic tak jak ma byc, to nie jest 'ruchoma" wartość, olej ok, ja leje 100ml na 5 litrów, ale to nie problem u ciebie kwestia doregulowania i bedzie ok
Gość
Wysłany: Śro 10:59, 02 Mar 2022
Temat postu: exc
Te ssanie podałem dla przykładu, mogę odpalić go bez ssania i również może tak być, że spadną mu obroty i zgaśnie.
Gaśnie również czasami do dojeżdzaniu do jakiegoś punktu, np. skrzyżowanie, spadną obroty i znowu musze go odpalać...
Mam porównanie z innym exc z podobnego rocznika i oba jadą podobnie, ale znajomego jedzie bardziej równo, mój np na średnich obrotach nie ma takiej płynności tylko jest bardziej narwisty.
Sprawdzę dyszę zgodnie z serwisówką.
Co to tego pływaka to ile powinienem zmniejszyć poziom w gaźniku? Biorąc pod uwagę oczywiście że sam zawór będzie sprawny.
Nie wiem czy ma to wpływ na całą sytuacje, ale dodam, że robie mieszankę 225ml na 10 l benzyny. Serwisówka podaje 1:60 ale troche obawiam się takiej mieszanki. Pozdrawiam.
henio12323
Wysłany: Śro 8:02, 02 Mar 2022
Temat postu:
nie trzymaj go na ssaniu minute, potrzymaj go z 20 sekund, zdejmij ssanie i jedź, na postoju to on sie i tak bedzie pół dnia nagrzewał.
jak gasnie na zjazdach to duza szansa ze zaworek iglicowy słabo trzyma albo jest za duzy poziom paliwa w gaźniku.
przed regulacja warto sprawdzic stan techniczny gaźnika, porównac dysze z serwisówką, jak wychodzi ci bardzo mało składu to raczej oznaka za małej dyszy wolnej
ktmexc19995
Wysłany: Śro 7:41, 02 Mar 2022
Temat postu: Wolne obroty ktm exc 250 2t 2017
Witam, potrzebuje pomocy z regulacją gaźnika. Mianowicie chodzi o obroty jałowe. Motor muszę zawsze odpalić z gazem (czy zimny, czy ciepły), odpala naprawdę idealnie, prawie za każdym razem wystarczy jedno kopnięcie... ALE.
Na zimnym silniku odpalę motocykl np. z ssaniem, pochodzi na ssaniu z minutę i sam gaśnie, jakby go przylewało. Muszę w takim momencie odpalić go, spuścić ssanie i przytrzymać gaz żeby obroty się wyrównały i żeby chodził sam. Jak odpale od razu bez ssania to czasem jest ok, a czasem musze chwile mu przytrzymać gaz (jakby go przylało i musiał przepalić zeby zaczął normalnie chodzić).
Problem pojawia się również na zjazdach z górek itp, zjeżdżając na luzie z hamulcem zdarza się że motor zgaśnie. Dodam, że wydech, guma gaźnika, membrana itp jest na pewno szczelna.
Dodam, że ktm jest mocny i raczej nie brakuje mu mocy, głównym problemem są te niestabilne obroty.
Postępuje zgodnie z serwisówką, czyli:
wkręcam śrubę od mieszanki na maxa i odkręcam o 2 obroty. Śrubę od regulacji obrotów ustawiam tak żeby motor miał w miarę stabilne obroty i nie przygasał. Następnie szukam śrubę od mieszanki wkręcam i czekam na moment w którym obroty zaczną spadać ( u mnie ten moment jest gdy mam już wkręconą śrubę od mieszanki prawie na maxa – pozostaje pół obrotu do końca). W tym momencie manual mówi że mamy znowu odkręcić śrubę od mieszanki i szukać momentu aż obroty ponownie spadną, a następnie między tymi dwoma ustawieniami szukać najwyższych obrotów. Niestety u mnie jest tak, że obroty przy odkręcaniu śruby od mieszanki nie spadają, a wrecz przeciwnie. Wzrastają tym bardziej im mocniej wykręcę śrubę.... Jak to zrobić w takim razie, żeby było wszystko ok? Nie mam pojęcia jakie są dysze w środku, mam motor pół roku i nie dotykałem gaźnika.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin