Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pią 7:19, 18 Mar 2022
Temat postu:
wiem ze 4T, ma po prostu za mało paliwa wtedy kiedy powiniem mieć, aldo doreguluj albo zleć to komuś
Gość
Wysłany: Czw 23:24, 17 Mar 2022
Temat postu:
to 4 suw, jak sie bardziej rozgrzeje to prawie nie czuć tego przejścia przy wchodzeniu w obroty
henio12323
Wysłany: Śro 7:28, 16 Mar 2022
Temat postu:
trzeba zrobic dobrą ocene elementów, moze membrana juz słaba, moze cos nadal źle wyregulowane, jak chcesz to moge pomóc w rozwiązaniu problemu wysyłkowo
komoR
Wysłany: Śro 1:28, 16 Mar 2022
Temat postu: muł przy wkręcaniu sie na obroty KTM SXF 250 2008
Witam, posiadam ktma sxf 250 z 2008 roku i ogólnie odpalał od buta na zimnym a na rozgrzanym zalewał świece, wiec pseudo mechanik wymienił dysze na jakieś mniejsze i dało sie go czasem odpalić ale ciężko. Poszedł do następnego mechanika i stwierdził że gaźnik musi iść do regeneracji. Po regeneracji została podobno włożona dysza nominalna, a ktm zaczął się dławić przy wkręcaniu w obroty, to została przestawiona iglica i przyspiesznie pompki paliwowej i dławi się już mniej, ma teraz po prostu chwilową odcinkę a potem jest już git, odpala super ale ta odcina nie daje mi spokoju a mechanik powiedział że nie umie już mi pomóc bo jest słaby w regulacji gaźnika... Dlatego przychodzę z pytaniem co tutaj zrobić. Zaznaczę że przed wymiana dyszy oraz regeneracją gaźnika był tak jakby mocniejszy.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin