Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Conorian
Wysłany: Czw 12:10, 21 Kwi 2022
Temat postu:
henio12323 napisał:
1) moze byc bateria niskiej jakosci, o niskiej sprawnosci/ niskim prądzuie rozruchowym, bateria moze miec tydzień ale jak bedzie głęboko rozładowana - bo np zapomniał wyłączyc na pare godzin zapłonu to moze byc jej zgon, naładuj ją do pełna, podjedx do jakiegos mechanika moze dio sklepu tylko z bateriami to ci ktos moze zmierzyc sprawnośc baterii. ten typ silnika - duza Vłka ma to do siebie ze wymaga duzego prądu rozruchowego, oczywiscie moze byc to tez wina zuzytego rozrusznika lub sprzegiełka jednokierunkowego rozrusznika, złych luzów zaworowych itd....
2) ciezko powiedziec, te silniki maja specyficzne układy pomiarowe, moze byc to, moze byc czujnik podcisneinia, tu troche bym to olał, skoro odpala i działa to czasami jak cos sie zadzieje to mozna uznac jako norma
warto kiedys mu zrobic gruby przegląd, luzy, obejrzec przepustnice, poustawiać tpsy, posprawdzac kompem parametry..... zapewne chodził by lepiej
Dzięki za odpowiedź.
henio12323
Wysłany: Śro 13:24, 20 Kwi 2022
Temat postu:
1) moze byc bateria niskiej jakosci, o niskiej sprawnosci/ niskim prądzuie rozruchowym, bateria moze miec tydzień ale jak bedzie głęboko rozładowana - bo np zapomniał wyłączyc na pare godzin zapłonu to moze byc jej zgon, naładuj ją do pełna, podjedx do jakiegos mechanika moze dio sklepu tylko z bateriami to ci ktos moze zmierzyc sprawnośc baterii. ten typ silnika - duza Vłka ma to do siebie ze wymaga duzego prądu rozruchowego, oczywiscie moze byc to tez wina zuzytego rozrusznika lub sprzegiełka jednokierunkowego rozrusznika, złych luzów zaworowych itd....
2) ciezko powiedziec, te silniki maja specyficzne układy pomiarowe, moze byc to, moze byc czujnik podcisneinia, tu troche bym to olał, skoro odpala i działa to czasami jak cos sie zadzieje to mozna uznac jako norma
warto kiedys mu zrobic gruby przegląd, luzy, obejrzec przepustnice, poustawiać tpsy, posprawdzac kompem parametry..... zapewne chodził by lepiej
Conorian
Wysłany: Śro 12:26, 20 Kwi 2022
Temat postu: KTM 990 Adventure dziwne objawy
Cześć.
Oglądałem ostatnio KTM 990 Adventure i zaniepokoiły mnie dwie rzeczy:
1. Po naciśnięciu startera zegary gasną na sekundę i dopiero po tym zaczyna się kręcenie wałem do rozruchu. Wygląda jak słaba bateria ale właściciel twierdzi, że była wymieniana ~ rok temu. Moto popracowało z 10 min i przy rozruchu na ciepło (akumulator też troszkę się podładował) to samo.
Przy czwartej próbie rozruchu odpala normalnie.
Przekaźnik rozrusznika był wymieniany ~2-3 lata temu.
Ponownie przekaźnik rozrusznika czy raczej nastawiać się na wymianę rozrusznika?
2. Gdy silnik był rozgrzany to losowo ciężko było mu dopalić tak jakby na ułamek sekundy załapywał i gasł. Lekkie dodanie gazu i odpalił ale obroty falowały. Po przegazówce obroty się ustabilizowały.
Silniczek obrotów biegu jałowego?
Zastanawiam się czy zaryzykować i doprowadzić sprzęta do ładu czy dać sobie spokój.
Z góry dzięki za odpowiedź.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin