Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 16:26, 09 Maj 2022
Temat postu:
czyli ok - pojeździj teraz poobserwuj jak bedzie nadal wyrzucał - to jak chcesz zapobiec temu silnik na stół
elton
Wysłany: Pon 12:41, 09 Maj 2022
Temat postu:
między dolną a górną kreską
henio12323
Wysłany: Pon 9:42, 09 Maj 2022
Temat postu:
a ile było w oczku po wymianie oleju wg procedury sprawdzania >?
elton
Wysłany: Pon 9:24, 09 Maj 2022
Temat postu:
Olej wlałem ty, ile mi zostało z poprzedniej wymiany plus litr, jest ok jeśli o to chodzi.
Filtr nie był uwalony, rzadko ostatnio jeżdżę, nie mam czasu
henio12323
Wysłany: Sob 21:34, 07 Maj 2022
Temat postu:
jak jest czysty i nie zapylony to nie wymaga strasznie wymiany. wiec to nie to. olej wlej tak zeby był poziom odpowiedni - masz oczko.
elton
Wysłany: Sob 9:17, 07 Maj 2022
Temat postu:
Dzięki za info, czyli to nie koniecznie musi byc wina pierscieni.
No ja go na zimnym nie katuje, uchlapany olejem nigdzie nie jest a oleju wlalem niecale 1.4 l i zawsze lalem max 1.5, jedyne czego dawno nie zrobilem to nie wymieniłem filtra powietrza bo byl stosunkiwo czysty.
Imil
Wysłany: Pią 22:56, 06 Maj 2022
Temat postu:
Kolega miał dokładnie ten sam problem w duke 125, tylko że u niego cały wahacz był ulany olejem na dodatek bo wypluło go. Efektem tego były uszkodzony tłok (pierścień się wbił w tłok przez co był nie szczelny)
henio12323
Wysłany: Pią 19:30, 06 Maj 2022
Temat postu:
moze byc po prostu za wysoki poziom, moze sie gdzies wywrócił. moze miec niedrozną odme, trzeba sprawdzic czy odma nie jest załamana i równo idzie. ustalic stan oleju na połowe oczka na rozgrzanym silniku wyłączonym na powiedzmy około minute. jak sie bedzie problem pojawiał - to tak zeby go wyeliminowac trzeba przejrzeć piec.
mielismy taki przypadek w motocyklu duuuuzo nowszym, wystarczyło że sie katowało na zimno
elton
Wysłany: Pią 17:11, 06 Maj 2022
Temat postu: Duke 125 i olej w puszcze filtra powietrza
Witam, wymieniałem olej jakieś 2 tyg temu i okazało się, że część jest w skrzyni a kilkaset ml w puszce filtra powietrza...odpowiedź z serwisu ktm jaką otrzymałem, cytuję :
Jest to objaw sugerujący nieszczelności w układzie tłokowym przez co w skrzyni korbowej następuję ponadnormatywne ciśnienie wypychające olej odmą, problem powinien być zdiagnozowany przez doświadczonego mechanika który zweryfikowałby nasze przypuszczenia.
Problem polega na tym, że Duke nie kopci nie zostawia żadnych plam oleju, nie czuję spadku mocy etc.
I zanim podejmę decyzję o wymianie najprawdopodobniej pierścieni co kosztuje lekką ręką 700 zł netto plus części chciałbym dopytać , bo może któryś z was miał podobny problem a przyczyna leżała gdzieś indziej ?
Z góry dzięki za info, dodam tylko ze Duke ma 23 tyś przebiegu i rocznik 2014
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin