Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Karpielo
Wysłany: Sob 8:29, 04 Cze 2022
Temat postu:
Temat do zamknięcia, uszkodzona guma między przepustnicą a głowicą. Dzięki za pomoc
henio12323
Wysłany: Pią 12:19, 03 Cze 2022
Temat postu:
napisałem od czego sprawdzic - cisnienie paliwa
na szybkozłączce sie mierzy
Karpielo
Wysłany: Pią 11:46, 03 Cze 2022
Temat postu:
Zaczynać od filtra czy co sprawdzać najpierw? Ona pracuje przy przekręcaniu stacyjki prawidłowo tak jak zawsze
henio12323
Wysłany: Pią 7:00, 03 Cze 2022
Temat postu:
mogło ;D
Karpielo
Wysłany: Pią 5:25, 03 Cze 2022
Temat postu:
Dodam, ze przekręciłem stacyjkę z 3 razy bez paliwa, mogło coś stać sie z pompą paliwa?
henio12323
Wysłany: Czw 19:59, 02 Cze 2022
Temat postu:
zaczał bym od pomiaru cisnienia paliwa
Karpielo
Wysłany: Czw 17:50, 02 Cze 2022
Temat postu: KTM SMCR 690 2012rok pomocy
Siemka, szukałem na forum i niezbyt znalazłem podobny problem. Mianowicie pacjent jak w temacie, chodził wzorowo serwis przed sezonem był olejowy filtrowy itd. Nigdy mi nie działała rezerwa więc postanowilem zrobic to sam i udało się. Złozyłem wszystko do kupy i zostawiłem go na 2-3 tygodnie bez odpalania, ostatnio palę sprzet ujechałem może z 2 kilometry wszystko było git, po chwili zaczął przerywać na kazdej skali obrotów praktycznie, wcisne sprzeglo to odcina go i gasnie, pali odrazu na strzała ale pochodzi 3-5 sekund czasami max 10 i spowrotem to samo. Wymieniłem stator, swiece, ogladalem kable i wydaje mi się git pytanie czy unosząc bak do gory ( nie demontowalem go calkowicie) moglem uszkodzic główną wiazke i przetrzeć ktorys kabel? Taśma na kablach chyba jeszcze z fabryki i nie ma widocznych na oko uszkodzeń, gdzie szukać problemu?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin