Autor |
Wiadomość |
Czepek |
Wysłany: Sob 18:32, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
wkrec helicoila |
|
|
jess34 |
Wysłany: Sob 18:22, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
Ja tu czegoś nie czaje, jest system do naprawiania gwintów, a Wy coś rzeźbicie , chciałem pomóc , powodzenia |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pią 22:33, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
Jak potrzeba śrub z "tuleją" na te m7 przegwintowane to biorę m8 i w garażowy sposób toczę tę śrubę na tuje o średnicy 7mm i gwintuje końcówkę którą mi potrzeba na m7.
Wkładam wiertare w imadło wkładam śrubkę jak wiertło włączam średnie obroty i piłuje wybrane miejsce pilnikiem. Sprawdzam co chwila jaką mam średnice |
|
|
manta19 |
Wysłany: Pią 22:21, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
Ja zerwane gwinty srub M6 reanimowałem w ten sposób,ze przegwintowałem na M7 i zastosowałem śruby np z miski olejowej od Fabi.....Trzyma dekiel jak jasny piorun,a jeżeli chcesz dłuższe sruby karterowe tak przerobić to nie wiem czy nie musiałbyś ich najpierw rozkręcić i wtedy przegwintować,do tokarza albo dobry sklep ze srubami kupić M7 8.8 albo 10 twardości i nie wierze ze bedzie lipa.Pozdro |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Pią 22:11, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
A może po prostu spróbować wykrętakiem wykręcić uszkodzone śruby? |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pią 21:51, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
Sylikon to nie beton nie wykruszy się dobrze zastosowany wytrzyma. Wiadomo dziury nim nie załatasz ale połączenia np karterów wytrzyma. |
|
|
jess34 |
Wysłany: Pią 13:10, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
a silikonem to se można łazienkę montować, w połączeniach kartera -etc,metal o metal a nie rzeźba hu..e skąd - nie wiem jak silikon ma wytrzymać przy drganiach i naprężeniach w offroadzie, wszystko ma być spasowane na ciasno |
|
|
jess34 |
Wysłany: Pią 13:04, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
ten system naprawia gwinty i śruby naprawiałem nim nawet zerwane ogwintowanie świecy zapłonowej w aucie i jeżdżę już ponad 80 000 km pozdro |
|
|
maciek |
Wysłany: Czw 8:54, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
Wyczyść wszystko dobrze i odtłuść rozpuszczalnikiem posmaruj silikonem najlepiej samochodowym do uszczelniania silników odporny na olej i skręć tak, aby śrubki wycisnęły silikon miedzy karterem a wysprzeglikiem poczekaj aż wyschnie powinno trzymać |
|
|
jess34 |
Wysłany: Czw 8:47, 02 Sie 2012 Temat postu: gwint |
|
system nazywa się V COIL lub coś koło tego naprawiałem gwint w karterze i wydaje mi się, że jest mocniejszy od oryginału-co do nazwy, w przeglądarce wyświetli Ci się poprawna nazwa |
|
|
minipique |
Wysłany: Śro 19:10, 01 Sie 2012 Temat postu: zepsuty gwint w srubach silnika co robic? |
|
Witam, odkryłem że mam zepsuty gwint w jednej ze srubek w silniku przy tym elemencie od sprzegla (nie wiem jak to sie fachowo nazywa) i przez to ciutke tam olej sie saczya takze w srubce od sprawdzania poziomu oleju w silniku i tez sie tam saczy. Pytanie moje co z tym zrobic teraz? Co gorsza sruby od kontroli oleju nie da sie wykrecic. Tą od sprzegła się da. |
|
|