Autor |
Wiadomość |
wójo |
Wysłany: Nie 21:13, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
albo wyciagasz dzwogienke, ucinasz od spodu i wykrecasz, tak czy siak jezeli chciał bys wymienic ta śrubkę musisz wyjac dzwigienke. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:58, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
mini palnikiem mozna spróbować delikatnie podgrzac ( albo lutownicą ) |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Nie 20:41, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
Przeciw nakrętka puściła bez problemu.Jeśli masz problem tylko ze śrubą regulacyjną to coś mi się wydaje że ktoś dokręcił ją ze zbyt dużą siłą i nastąpiło zacięcie gwintu i będzie szła ciężko czy to w prawo czy to w lewo.Najgorsze jest to że gwint w dzwigience ulegnie uszkodzeniu i będzie ona do wymiany |
|
|
Maciekr525 |
Wysłany: Nie 20:29, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
Mam problem z odkreceniem jednej srobki regulujacej zawór ssacy, szczelinomierz 0.1 nie chce wejsc. Wiecie co można z tym zrobić ?? |
|
|
wójo |
Wysłany: Sob 18:54, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
albo zakupic specjalny srubokret katowy za okolo 200zł albo wystajaca srube składu mieszanki za około 70zł. |
|
|
kzq |
Wysłany: Pią 21:12, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
Chyba jednak coś źle ustawiłem. Przed regulacją odpalał łatwiej (elektryczny starter), po odpaleniu chodził normalnie na wolnych obrotach, teraz po odpaleniu gaśnie, a na ssaniu się zalewa (chodzi o zimny silnik, jak się rozgrzeje jest ok). Czy może muszę jeszcze raz ustawić skład mieszanki, przed regulacją zaworów było w miarę ok? Macie jakiś sposób na regulację składu mieszanki, bo dostęp kiepski jest. KTM exc 250 4T 2002r. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 19:07, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
0.1 powinien wejść swobodnie, jak są żle ustawione - ciężko sprzęt kopnąć na zimnym, bardzo ciężko odpalic gdy się zagrzeje, strzela w wydech |
|
|
kzq |
Wysłany: Czw 18:54, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
Wydaje mi się, że trochę za ciasno ustawiłem luzy zaworowe, wsadziłem szczelinomierz (0.1mm), przykręciłem tą śrubkę tak, żeby lekki opór był przy wyciąganiu szczelinomierza. Jeżeli było by za ciasno ustawione to mogło by zawory powypalać, jakie są objawy za ciasno ustawionych zaworów? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 18:49, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
hej, normalne, zacznij sie martwić jak będzie coraz głośniej generalnie kat ma silnik baardzo glośne, więc "ciche cykanie" to raczej normalna sprawa |
|
|
kzq |
Wysłany: Czw 18:28, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
Witam,
jestem po regulacji zaworów, do regulacji zmusiły mnie takie dziwne stukania które było słychać i czuć po lewej stronie silnika. Wyregulowane zawory na 0.1mm. Po regulacji te stukania zniknęły, jednak na wolnych obrotach w okolicach zaworów, rozrządu słychać takie ciche cykanie. Na napinaczu rozrządu zostały 4 kliknięcia do końca, wiec chyba rozrząd ok. Czy to normalne?
KTM exc 250 2002r. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Sob 21:14, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
To przeczyść gaźnik, może jakiegoś syfu załapało i może zasłabo linki gazu wyregulowane masz. |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Sob 20:55, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
Nie ruszałem nic z gaznikiem a ni z filtrem, jest jeszcze jeden problem który zauważyłem iż gdy ruszam linką gazu(na nieodpalonym) to to głośno słychać jak przepustnica?? się otwiera i zamyka, tak chyba nie powinno być co jest grane jak myślicie |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Sob 20:48, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
MOże gaz ci nie odbija do końca, lub źle wszytsko złożyłem tzn gaźnik i filtr powietrza i motor lewe powietrze łapie. |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Sob 20:27, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
Witam, zaworki wyregulowałem, motor odpala i chodzi ok lecz mam jeszcze problem ponieważ po dodaniu gazu (naluzie jak i na biegu obroty nie spadają od razu tylko po pewnym czasie do 3s a nawet więcej co może być przyczyną jak to naprawić) |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Pią 21:45, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
Ok, na razie dzięki dam znać co z tego wyszło |
|
|