Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
damian2608
Wysłany: Czw 23:42, 15 Wrz 2022
Temat postu:
Kartery z Duke bez problemu da się spawać tym bardziej takie mikro pęknięcie.
superluki
Wysłany: Pią 12:53, 08 Lip 2022
Temat postu: kartery Duke 390 2017 polift
Moi Drodzy,
Pacjent to Duke 390 2017 polift. Kupiłem z mikropęknięciem w lewym karterze (o czym nie wiedziałem) i trakcie pracy silnika ciśnienie oleju wyciska tenże olej przez to właśnie pęknięcie.
Przymierzam się do wymiany lewego karteru.
Czy robił ktoś swap samych karterów?
Czy kartery między przedliftem a poliftem w Duke 390 się różnią (mają inne numery katalogowe, ale na schematach nie widać różnicy)?
Link do zdjęć:
https://www.instagram.com/p/CfwAoVDMk7w/?utm_source=ig_web_button_share_sheet
Dzięki za pomoc!
LWG
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin