Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pią 15:40, 07 Paź 2022
Temat postu:
translatory działaja w serwisówkach tragicznie.... sprawdza sie na wyłączonym silniku
Thundercat
Wysłany: Pią 14:19, 07 Paź 2022
Temat postu:
Ok, dziękuję za pomoc, jeszcze tylko temat oleju, czy sprawdzać na wyłączonym silniku tak jak robiłem do tej pory. Po prostu translator mówi o odpalonym i pomyślałem, że może te opiłki od tego że z mało oleju miałem.
henio12323
Wysłany: Pią 14:06, 07 Paź 2022
Temat postu:
to nie jest czujnik tylko wejscie wiązki elektrycznej, czesto cieknie na łaczenu gumy z metalem - fabrycznie warto jest ciapniete silikonem, mozna rozebrac i dac nowego silikonu. jak cieknie srodkiem wiązki to ciezko cokolwiek sensownie załatac
Thundercat
Wysłany: Pią 13:53, 07 Paź 2022
Temat postu:
Nie wiem, czemu zdjęcia się nie wkleiły, ale są linki do zdjęć.
Co do sprawdzania oleju to właśnie w serwisówce po przetłumaczeniu translatorem wychodzi na to, że poziom sprawdza się na odpalonym silniku.
henio12323
Wysłany: Pią 13:39, 07 Paź 2022
Temat postu:
1) wszystko co metalowe
2) nie ma zdjęcia,
3) warto korzystac z instrukcji serwisowej - znajdziesz je bez prioblemu w necie, tu masz sucha miske wiec najlepiej jazda testowa a przynajmniej rozruch silnika na chwile. zgaszony, odczekane z pół minuty i wtedy kontrola, oczywiscie moto w pionie
Thundercat
Wysłany: Pią 13:27, 07 Paź 2022
Temat postu: Opiłki w filtrze w KTM950sm
Zmieniając olej znalazłem opiłki w sitku znajdującym się w misce olejowej. W filtrze, 2 sitku i na śrubach dramatu nie było. Ktoś ma pomysł co to może być?
2 sprawa, poci mi się przy czujniku ze zdjęcia. Co to za czujnik i czy da się go wyjąć czy trzeba wszystko rozbierać?
3 sprawa, czy olej sprawdza się na odpalonym silniku czy zgaszonym? Bo do tej pory nie wiem.
[img]https://ibb.co/PGrhJG2[/img]
[img]https://ibb.co/jMStpRv[/img]
[img]https://ibb.co/qBSbcD7[/img]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin