Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pon 7:32, 16 Sty 2023 Temat postu: |
|
jezeli funkcjonalnei sruba jest ok to zostaw, |
|
|
m930x |
Wysłany: Nie 10:22, 15 Sty 2023 Temat postu: |
|
Panie Henio, chyba tylko Ty jesteś w stanie rozwiązać moje wątpliwości z postu wyżej |
|
|
m930x |
Wysłany: Pią 17:31, 06 Sty 2023 Temat postu: |
|
Ale będzie on ciągle ściekał czy tylko ściekanie z tego kanalika i koniec ?
Edit. Oraz u mnie nie ma jednej śruby na imbus jest tylko na zwykły klucz jak od spustu oleju. Czytałem że czasami tak występowało ale wolę się upewnić czy taka zostawić czy kupić nową na imbus? Dzieki |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 9:32, 06 Sty 2023 Temat postu: |
|
bedzie troche oleju ale mniej |
|
|
m930x |
Wysłany: Czw 23:25, 05 Sty 2023 Temat postu: |
|
Korzystając z okazji zapytam o by-pass w lc4 620. Zamawiam nowy "tłoczek" i sprężynę ze sklepu KTM. Moje pytanie brzmi, czy po odkręceniu śruby olej będzie wylatywał jak z korka oleju czy nie ma tam oleju gdy silnik stoi? Dzięki |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 7:53, 29 Gru 2022 Temat postu: |
|
kristofsx.com moze tu bedzie |
|
|
m930x |
Wysłany: Wto 19:33, 27 Gru 2022 Temat postu: |
|
m930x napisał: | Jest ssanie. Dysza zakładana różna. Jak jest zimny ( po nocy) kopie go kilkanaście razy na różne sposoby a świeca sucha. |
Problem rozwiązany. Uszkodzona głowica przez co na zimnym nie zaciągała mieszanki.
Można prosić o manuał lub coś gdzie znajdę jak ustawić rozrząd oraz momenty dokręcenia śrub itp? |
|
|
m930x |
Wysłany: Nie 20:11, 25 Gru 2022 Temat postu: |
|
Jest ssanie. Dysza zakładana różna. Jak jest zimny ( po nocy) kopie go kilkanaście razy na różne sposoby a świeca sucha. |
|
|
rrolek |
Wysłany: Czw 18:24, 22 Gru 2022 Temat postu: |
|
Z tego co piszesz, jeśli dobrze zozumiem, to trochę wygląda na to że go zalewa na ssaniu. Może sproboj mniejszej dyszy ssania - jest tam w ogóle? - serio pytam bo nie pamiętam dokładnie, 620 z tym gaźnikiem sprzedałem w 1999 ale on palił nawet zimą bez ssania. U mnie 2-3 kopy z wyłączonym zapłonem, potem raz a dobrze z zamkniętą manetą i gadał. Gaźnik był ustawiony jak fabryka kazała. Dawno to było, może coś mi się pieprzy... |
|
|
m930x |
Wysłany: Wto 18:08, 20 Gru 2022 Temat postu: |
|
Grzybek ssania ma tylko regulacje linka, tutaj tez sprawdzane, dziala w każdym zakresie.
Kojarzy ktoś czy na dyszy ssania ze schematu do którego wkleiłem link w pierwszym poście idzie przed gwint jakis oring? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 13:51, 20 Gru 2022 Temat postu: |
|
te gaźniki niestety sa problematyczne w ustawieniu, pare razy jednak je robiłem i przy oryginalncyh ustawienaich to działało. jak wieksza dysza nie pomaga to moze cos jest rozkalibrowane jeszcze i trzeba dac mniejsza nie pamietam czy przypadkiem sam grzybek ssania nie ma regulacji otwarcia ? ( jak sie kręci nim ? ) |
|
|
m930x |
Wysłany: Wto 12:28, 20 Gru 2022 Temat postu: |
|
Dodam że jak włączę ssanie jak odpali silnik ( jeszcze zimny) obroty powinny wzrosnąć a tutaj chwilę pokuleje i gaśnie. Wtedy wyłączę ssanie dwa kopy i odpala.myslalem że ssanie zalewa silnik, ale gdy wleje paliwa bezpośrednio do gardzieli to bez ssania odpala od razu ( wiadomo po chwili zgaśnie bo już znowu dawka wraca do "normy) |
|
|
m930x |
Wysłany: Wto 12:22, 20 Gru 2022 Temat postu: |
|
Dzięki za odpowiedź. Dysza główna 195 wolnych 40 ( na 45 było to samo ale gorzej pracował)
Na sprawdzenie wziolem stara dysze ssania i przekalibrowalem ja na 60 (org. 45) jednak bez zmian. Dalej na ssaniu nie zapali, świeca sucha.bez ssania zalapuje ale ma za małą dawkę i ugo aby "załapał" |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 8:27, 20 Gru 2022 Temat postu: |
|
ssanie daje i powietrze i paliwo w tym modelu robi to dosyc agresywnie. jak daje za duzo powietrza to mozesz zwiekszyc dysze paliwa |
|
|
m930x |
Wysłany: Pon 19:53, 19 Gru 2022 Temat postu: KTM lc4 620 dellorto phm 40 problem ze ssaniem |
|
Witam. Jestem tu nowy. Miło mi jestem Marcin
Szukam na forum ale nie mogę znaleźć satysfakcjonującej mnie odpowiedzi.
A mianowicie mam mały problem z gaźnikiem dellorto phm 40 z okrągłą przepustnica.
Wyregulowalem dawkę, wolne obroty , itp itd. chodzi jak złoto.
Ale mam problem ze ssaniem ( zimnym) a mianowicie nie zaciąga paliwa a mało tego powoduje zaciąganie lewego powietrza ( jeśli włączę ssanie)
Poziom paliwa w komorze ustawiony książkowo, wymieniona uszczelka do "przystawki" ssania.
Dysze oraz cały gaźnik oczywiscie czysty.
Co może być powodem takiego zachowania?
Ps. Chce to zrobić, gdyż ciężko zimnego palić bez ssania.
Wklejam link ze schematem tego gaźnika. Numerem 6 zaznaczona jest dysza ssania. Nad nią jest oring, którego u nikogo nie widziałem (na YT). Może to mieć coś wspólnego?
ktmsklep.pl/oryginalne-czesci-zamienne/12788/620-duke-37kw/311632/gaznik#part-title
Dzięki za sugestie |
|
|