Autor |
Wiadomość |
rrolek |
Wysłany: Wto 20:06, 03 Sty 2023 Temat postu: |
|
A jak stoisz na biegu jałowym, wciskasz sprzeglo to samo? A jak wtedy wbijasz bieg? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 17:56, 03 Sty 2023 Temat postu: |
|
niestety 390 ma jedna mape dedykowana pod akrapa z powerpartsów jak i pod oem wydech, coraz czesciej te maopy maja szerszy zakres samoadaptacji. ale w 690 jest jak mówisz - bardzo czuły |
|
|
babel |
Wysłany: Wto 13:47, 03 Sty 2023 Temat postu: |
|
Nie wiem jak 390 - ale 690 jest bardzo czuła na zmiane wydechu i jak założyłem LeoVince - to tez czasami gasła.
Po wgraniu odpowiednich map /kalibracji itp problem się rozwiązał |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 12:01, 03 Sty 2023 Temat postu: |
|
czujnik sprzegła nie ma nic do gasniecia, przewody paliwowe dały by efekt zmniejszonej mocy przy maksymalnym obciazeniu |
|
|
wizgot |
Wysłany: Wto 11:44, 03 Sty 2023 Temat postu: |
|
No to sprawdzę jeszcze na oryginalnym wydechu i dam znać. Ludzie w internetach winią jeszcze uszkodzony czujnik sprzęgła pod klamką oraz zagięte przewody paliwowe. A w ogóle poza tym jest jeszcze cała masa różnych teorii |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 11:33, 03 Sty 2023 Temat postu: |
|
teoretycznie i tak i nie, mapa powinna sie zaadoptować, ale jak sie cos przesadzi w układzie dolotowym iw ydechowym to moze głupieć. akurat w 390 montowałem rózne akrapy, leo vince nawet głosne i problemu nie było. |
|
|
wizgot |
Wysłany: Wto 11:09, 03 Sty 2023 Temat postu: |
|
A jeszcze pytanie czy to może być przez wydech Dominatora? Sam tłumik końcowy, normalnie katalizator jest taki jaki był. Przypomnę, że gaśnie tylko po wciśnięciu sprzęgła i zamknięciu gazu. Dotaczam się do świateł (bieg wbity, sprzęgło wciśnięte, obroty schodzą..) i nagle gaśnie.. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 10:36, 03 Sty 2023 Temat postu: |
|
nie da sie, i inna mapa tez nie bedzie miała innego parametru obrotów, cos musi byc nie tak ze nie chce pracowac |
|
|
wizgot |
Wysłany: Wto 9:00, 03 Sty 2023 Temat postu: |
|
A czy w tym kompie od 390tki istnieje w ogóle możliwość manualnego zwiększenia jakiegoś parametru, np tych wolnych obrotów, czy trzeba wgrywać inną mapę? |
|
|
wizgot |
Wysłany: Wto 8:58, 03 Sty 2023 Temat postu: |
|
Teraz do Lublina jest na tyle dobry dojazd, że jakby się dobrze umówić to można taką wycieczkę podjąć . Tyle że w piątek ma się pogoda skończyć |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 16:01, 02 Sty 2023 Temat postu: |
|
zapraszamy do Lublina ;D |
|
|
wizgot |
Wysłany: Pon 13:54, 02 Sty 2023 Temat postu: |
|
Spróbuję....
Tam ciężko się nawet dodzwonić, ale cóż mi pozostaje. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 13:23, 02 Sty 2023 Temat postu: |
|
raczej problem nie jest normalny, podjedź do aso niech ci sprawdza w czym problem, moze z jakiegos powodu są za niskie obroty biegu jałowego - tam masz raczej sterowanie silnikiem krokowym wiec komp decyduje o tym. |
|
|
wizgot |
Wysłany: Pon 13:21, 02 Sty 2023 Temat postu: 390 Adventure - gaśnie po wciśnięciu sprzęgła. |
|
Witam serdecznie szanowne grono!
Problem opisałem w zasadzie w temacie: dojeżdżając do świateł wciskam sprzęgło i zdejmuję gaz. Obroty spadają, silnik się dławi i zdycha. Prawie za każdym razem. Objawy pojawiły się przy przebiegu około 8-9 tys km, czyli max ze 2 tys po serwisie w ASO. Wszystko było w motocyklu seryjne, ale od tamtej pory mam nową świecę, nowy filtr powietrza, zmostkowany czujnik pod klamką sprzęgła (z uwagi na to, że motocykl gasł sobie kiedy chciał, a odpalał tylko na N), nowy zestaw napędowy, a on dalej sobie nic z tego nie robi .
Dodam, że na obrotach idzie jak zły i generalnie z jazdą jako - taką problemu nie ma.
Wiem, że dużo osób z silnikami 390 ma podobny problem, liczę że ktoś już wpadł na odpowiednie rozwiązanie, bo w internetach krąży dużo mitów i teorii.
Może ktoś z serwisu KTM coś pomoże?
Pozdrawiam,
Piotrek |
|
|