Autor |
Wiadomość |
GPwariat |
Wysłany: Czw 21:20, 06 Wrz 2012 Temat postu: |
|
jeszcze dojdzie chyba exc 525 lub exc 450 zalezy ktora dorwe w lepszym stanie teraz tylko sprzedac moje lc4 |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 22:17, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
PaweloZpy napisał: | A ktm 505 sf-f ? Jak pisza ze to pogromca amatorów... Lekki i duzo mocy , tylko nie wiem jak jest z remontami. |
hehe no , 505 to niezły diabeł, remonty wychodzą 2x szybciej niz w exc , to jest powiększona 450 sxf (RF4) z lepszym dołem , (RF4 w 450 dół ma bardzo dobry) , więc w 505 musi byc naprawdę nieźle |
|
|
PaweloZpy |
Wysłany: Sob 20:29, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
A ktm 505 sf-f ? Jak pisza ze to pogromca amatorów... Lekki i duzo mocy , tylko nie wiem jak jest z remontami. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Śro 13:44, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
mi tez juz moja krowka ciazy i mysle ze jak bedzie troszke gotowki to cza bedzie sie rozgladac za exc 525 albo bergiem 550 , szoda ze berg 570 nie ma kopki tylko rozruchaj i wytrysk ( wiem ze w lc4 690 wytrysk czuly na wode i syf ..) |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Wto 23:23, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
Czytanie to mało trzeba się przejechać może niedługo będę miał okazję się przejechać 550. Czekam tylko kiedy kolega wreszcie kupi do niego zawory, korbę tłok, i zrobi głowicę. Bo ma go 2lata ale jeździł nim jak na razie około 15godzin. Raz zmienił korbę, potem skrzynię biegów a potem ułamała się dźwigienka zaworowa zablokowała zawór ten uderzył w tłok, pękł łańcuszek i reszta zaworów dostała po dupie... reszty już nie muszę opowiadać. Ale przez te łącznie 15 godzin banan mu z gęby nie znikał
Ja czekam na przesyłkę z aunera i do końca weekendu stawiam na nogi EXC 520:)
pozDRo |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 22:23, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
czytalem test berga 550 w necie , zdaje sie ze w swiecie motocykli, silnik i prowadzenie poezja - zwykly seryjny berg 550 enduro osiagal ok 180 km/h ! denerwują pierdoly typu przelaczniki swiatel , licznik itp... |
|
|
Gierek |
Wysłany: Sob 7:48, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
No tak, berg fajna konstrukcja, zawiecha taka sama jak w exc, niektóre rozwiązania nawet lepsze, np. jedna duża chłodnica zamiast dwóch mniejszych, airbox w profilu ramy co jest szczelniejsze niż w exc... ale jedna pompa oleju w silniku jednak nie zachęca, góra smarowana nabryzgowo z łańcucha rozrządu, może i sie nic nie sypie ale sam nie wiem, podoba mi się jeszcze w silniku tuleja nicasilowa zamiast cylindra, jest to tańsze rozwiązanie, oraz chłodzenie na +... |
|
|
kuba2955 |
Wysłany: Pią 21:05, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
nie mam porównania w sumie..ale znam parę osób co jeździ bergami i sobie bardzo chwali. nie widzę powodu do mniejszej trwałości berga- te same fabryki co ktm, równie dobre materiały i ciekawe rozwiązania. no ale wiadomo, nie ma motocykli idealnych i nie psujących się.. |
|
|
Gierek |
Wysłany: Pią 16:51, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
Ta @kuba2955 żeby piec berga wytrzymał tyle, co dobrze zrobiony i zadbany RFS, moc to nie wszystko, żeby ogarnąć lc4 620 trzeba mieć olej w głowie co mówić o exc czy bergu, nie ma co się porywać z motyką na słońce, no chyba że ktoś lubi |
|
|
kuba2955 |
Wysłany: Śro 20:24, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
berg fe650! podobno mocy nigdy za wiele przy 109kg... |
|
|
krzysiek93 |
Wysłany: Wto 9:45, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
Polecam jak najbardziej KTM 520 exc gdyż sam stałem się nie dawno szcześliwym posiadaczem tego modelu przed zakupem miałem wątpliwości co do tego motocykla ale teraz moge śmiało powiedzieć że motocykl jest jak najbardziej PRO i daje mase frajdy z jazdy
Polecam wszystkim niezdecydowanym. |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Pon 20:59, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
czyli wybor padnie chyba na exc 520 mysalelm tez o innych ale jakos ktm najlepiej do mnie przemawia |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pon 10:33, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
moze jakis BERG , tansze od KTM-a a wcale nie gorsze - wkoncu KTM wykupil HUSABERGA bo w niedlugim czasie mogl by mu zagrozic na rynku . ALe fakt ze EXC 400 - 525 na RFS to trwale maszynki, nie to co nowe EXC... |
|
|
7beat |
Wysłany: Pon 7:54, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
ja też chciałem z lc4 600 na jakieś 520-525 sie przesiąść, pośmigałem swoim pare razy na torzi i jak dosiadłem crf-450 aż sie ździwiłem bo od razu zacząłem odwijać i dawać na maxa w palnik heh, coś pięknego, no ale potrzebowałem też pojazdu na zloty i traski gdzieś na mazury, a crossy sie do tego nie nadają i wybrałem idealne optimum adwenczera ostatnio pokazał na maxa na co go stać heh i za każdym razem mnie zadziwia ale łykaj 520, nie będziesz narzekał na mase hehe |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Pon 7:04, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
tez tak mysle kolega ma 525 super sprzet tylko ze kasy mi starczy narazie na 520 |
|
|