Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 13:32, 06 Mar 2023
Temat postu:
nieszczelnosc, króciec dolotowy, tps, stan silnika
Sasetka
Wysłany: Pon 10:40, 06 Mar 2023
Temat postu:
A jeśli to nie czujnik to gdzie szukać problemu ?
henio12323
Wysłany: Nie 19:48, 05 Mar 2023
Temat postu:
przyczyn moe byc wiele, w tym ten czujnik
Sasetka
Wysłany: Sob 21:54, 04 Mar 2023
Temat postu: Wysokie obroty na max prędkości przy trzymaniu sprzęgła
Cześć. Pacjent ktm exc 150 tpi 20r. Motocykl łapie wysokie obroty na 5 i 6 biegu, kiedy manetka jest odkręcona na maxa i zostaje złapane sprzęgło oraz odpuszczona manetka. Ciężko jest zbić te wysokie obroty. Na biegu jałowym oraz pozostałych biegach jest okej. Czy to może być przyczyna czujnika ciśnienia oleju korbowodu ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin