Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC8
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Bebok
Wysłany: Czw 19:40, 15 Cze 2023
Temat postu:
Pompa zmieniona, wtryski przeczyszczone, filtr powietrza wyprany, świece wyczyszczone - moto działa jak należy
Starą pompę zostawię na rezerwę na wyjazdy, zajmuje mało miejsca a wymiana to godzina roboty.
Bebok
Wysłany: Wto 7:45, 23 Maj 2023
Temat postu:
Ta, żeby kupić oryginał potrzebowałbym sponsora jakiegoś
W zeszłym tygodniu puścił wysprzęglik. Wymieniłem razem z pompą sprzęgła -900zł nie moje. Teraz pompa paliwa, a z ciekawości jak będę spuszczał olej to chcę pomierzyć tarcze sprzęgłowe. Tak to już jest - 4 lata bez wkładu, tylko olej i opony, a teraz po zrobieniu około 30k trzeba inwestować
henio12323
Wysłany: Wto 6:16, 23 Maj 2023
Temat postu:
najlepiej oryginał
jezeli chodzi o zamienniki, wszystko to chinczyki - i z nimi bywa róznie, montowałem do szosówek ze 2X i nikt sie nie skarzył, ale w terenie na 20 pomp z 2 padły szybciej niz powinny
Bebok
Wysłany: Pon 17:28, 22 Maj 2023
Temat postu:
Znasz jakieś godne polecenia pompy paliwa?
Używki raczej nie chcę, bo za rok/dwa będzie to samo.
Jest coś takiego:
https://allegro.pl/oferta/ktm-990-smt-11-20-pompa-paliwa-benzyny-filtr-8865843975
albo
https://www.amazon.com/HFP-PPN17-KTM-Strainer-Replacement-Replaces-61007088200/dp/B07P284MBC
henio12323
Wysłany: Pon 16:56, 22 Maj 2023
Temat postu:
2.5 bara to zdecydowanie za nisko
Bebok
Wysłany: Pon 16:39, 22 Maj 2023
Temat postu:
Dopiero dziś miałem trochę czasu na testy i rozebranie moto.
Podpiąłem miernik ciśnienia i na jałowym pokazywał około 3,5 Przejechałem się z wpiętym miernikiem i jak dałem w palnik to znów zaczął przerywać i pokazał około 2,5-3 bary. Ledwo dojechałem do domu.
Pompa wyciągnięta.
Jutro sprawdzę świece i wtryski.
henio12323
Wysłany: Pon 7:08, 15 Maj 2023
Temat postu:
Tak mysle ze da sie to sensownie wpiąć do pomiarow
Bebok
Wysłany: Nie 22:01, 14 Maj 2023
Temat postu:
Nie wiem czy w garażu znajdę jakiś manometr do cieczy. Ewentualnie czy taki chińczyk sprawę załatwi?
https://allegro.pl/oferta/tester-cisnienia-paliwa-benzyna-miernik-wtryski-11177282141
Dziś wyjeździłem paliwo do rezerwy. Jutro zabieram się za rozbieranie moto.
henio12323
Wysłany: Nie 20:52, 14 Maj 2023
Temat postu:
Pompa paliwa - zmierz cisnienie
Cewkofajki troche trudno precyzyjnie badać, najlatwiej podmienic, ale predzej bym stawial na kiepskie swiece, pojezdzilbym chwile jak najbardziej wymuszajac objawy i zobaczylbym swiece jak obie identyczne to uszkodzic baraz dwie cewkofajki w taki sposob nierealne
Bebok
Wysłany: Nie 18:08, 14 Maj 2023
Temat postu: 990 SMT przerywa, dławi się przy wkręcaniu na obroty
Cześć, niedawno zaobserwowałem niepokojące objawy w moim SMT; mianowicie podczas przyspieszania, powyżej 6-7k obrotów silnik zaczyna się dławić, przerywać, szarpać Jak mocno odwinę manetkę, to często przy niższych obrotach też się dławi. Na każdym biegu w zasadzie się to dzieje. Do 6k można jeździć w miarę normalnie, ale wydaje mi się, że częściej strzela z wydechu niż przed awarią i sam dźwięk silnika/wydechu jest jakby inny, ale to tylko moje subiektywne odczucia.
W zeszłym sezonie były wymieniane świece, sprawdzany luz zaworowy, korygowany TPS. Moto był na torze i potem na Rumunii - bez przygód.
Podejrzewam pompę paliwa albo cewkofajki.
Jak zdiagnozować powyższe typy? Macie jakieś inne propozycje co może boleć mojego dzika?
Rocznik 2010
Przebieg około 65k
Mod dolotu, zaślepiony SAS, przelot i wgrana inna mapa zapłonu (robione jakieś 4 lata temu)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin