Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
amek721
Wysłany: Wto 17:44, 08 Sie 2023
Temat postu: kit 300 do 250
Cześć,
Chciałbym zrobić ze swojej ćwiartki trzysetę. Na przeszkodzie stoi ktm, który przestał produkować kit do modeli 2017 -
SXS17300500
. Jeżeli ktoś ma dostęp, z chęcią kupię.
Nastawiłem się jednak już na eksperyment - włożenie kitu dedykowanego do 250 sx 2019
55730905044
. Potencjalne problemy; w skrócie czy będzie to pasować, a jeśli tak czy będzie miało to sens przy jeździe zdecydowanie bardziej enduro.
1. MY19 w sx to już "polift", ale mocowania głowica-rama są identyczne - zweryfikowałem (różnice są w mocowaniach dyfuzora).
Cylinder sx i exc 2017 są takie same.
Kartery z 17 pasują do 20 (tylko exc - sx pewnie są inne ze względu na brak rozrusznika), więc zakładam że cylinder podejdzie bez problemu. Biorąc pod uwagę że sx MY19 też wychodził na Mikuni, kanały bardziej powinny być identyczne, niż jakkolwiek się różnić.
Kiedyś głowice sx były mocniej doprężone, jednak nie jest to dla mnie duży problem.
2. Moduł zapłonowy: sx to nie exc, więc czy nie będzie za agresywny? Rozważam ewentualny reflash, słyszałem że są ludzie w PL którzy się tego podejmują. Wtyczki sprawdzę, jednak nie spodziewam się problemów.
3. Dźwignia zaworu wydechowego - tą którą wklikuje się przy montażu cylindra. Widzę, że są nowe numery (sporo elementów zaworu jest nowa od MY19, jednak sam zawór jest w kicie 300), ale nie sądzę żeby zmienili średnicę przegubu. W grę wchodzi raczej zmiana dostawcy etc, ale dobrze byłoby gdyby ktoś potwierdził.
Będę wdzięczny za jakieś wskazówki, głównie jeśli chodzi o kompatybilność, sens będę mógł ocenić sam
Być może o czymś zupełnie zapomniałem...?
A może skoro już analizuję nowszą generację, sensowniej będzie wsadzić kit do exc tpi 2020 i nowszych
55730905144
i zaślepić wtryski?
Swoją drogą, dlaczego nie ma kitów do tpi 18-19...?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin