Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
superas77
Wysłany: Śro 21:38, 06 Wrz 2023
Temat postu:
Pompa da radę. Układ musi się odpowietrzyć. Składając zacisk na wysuniętych tłoczkach zalej go płynem do pełna. Zatkaj miejsce podłączania przewodu, odkręć odpowietrznik, ustaw go do góry i delikatnie wciskaj tłoczki. Wypchną one cały płyn z zacisku razem z powietrzem. Zakręć odpowietrznik i przykręć go do moto. Masz przynajmniej zacisk bez powietrza, zostaje tylko temat powietrza w samym wężu.
Gość
Wysłany: Śro 21:30, 06 Wrz 2023
Temat postu:
superas77 napisał:
Skoro na starym zacisku jest ok, to masz odpowiedź że nie jest temu winna pompa. Przerobiłem górę zacisków samochodowych, ale zasada działania jest ta sama.
Gdzieś jest nieszczelność na zacisku.
Chodziło mi o to ze ten zacisk ma większe tloczki i czy przez to pompa może nie dawać rady
superas77
Wysłany: Śro 21:28, 06 Wrz 2023
Temat postu:
Skoro na starym zacisku jest ok, to masz odpowiedź że nie jest temu winna pompa. Przerobiłem górę zacisków samochodowych, ale zasada działania jest ta sama.
Gdzieś jest nieszczelność na zacisku.
Kacper2234
Wysłany: Śro 13:23, 06 Wrz 2023
Temat postu: Zacisk i pompa
Cześć, mam excf 350 2014 z oryginalną pompą i zaciskiem brembo. Założyłem koła supermoto i adapter pod tarcze 320mm. Adapter niestety ma szerokość prowadnic 80mm(dostałem go razem z kołami) a w oryginalnym zacisku mam 70mm, dlatego kupiłem zacisk z excf 450 2008. Jest to starszy model względem mojego zacisku. Różni się wielkością tłoczków, między jednym a drugim jest 5mm różnicy względem średnicy. Problem jest w tym że nie mogę go odpowietrzyć. Próbowałem wszystkiego czyli „normalne” odpowietrzanie, strzykawką, podwieszanie zacisku, zaciskanie na noc klamki. Co bym nie zrobił to klamka hamuje ale jest miękka. Teraz pytanie czy jest to wina pompy i może być nie wydajna czy wina zacisku i trzeba go zregenerować? Dla testu założyłem stary zacisk i bezproblemowo go odpowietrzylem wiec tu nie leży problem( tak mi się przynajmniej wydaje).
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin