Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
RECZEK
Wysłany: Pią 17:44, 20 Paź 2023
Temat postu:
henio12323 napisał:
z zewnątrz wiecej rzeczy niz poziom oleju nie sprawdzisz, moze byc wiele przyczyn, pekniecie, uszkodzona/ niskiej jakosci uszczelka, złe poskręcanie, podwiniete pierscienie, złe pasowanie tłok/cylinder, niesprawne pompy oleju
stawiam na bypass sprawdzone zostały pierścienie tłok itp ale zobaczyłem że olej zatrzymuje się w komorze walu.
henio12323
Wysłany: Pią 9:27, 20 Paź 2023
Temat postu:
z zewnątrz wiecej rzeczy niz poziom oleju nie sprawdzisz, moze byc wiele przyczyn, pekniecie, uszkodzona/ niskiej jakosci uszczelka, złe poskręcanie, podwiniete pierscienie, złe pasowanie tłok/cylinder, niesprawne pompy oleju
RECZEK
Wysłany: Czw 19:12, 19 Paź 2023
Temat postu: ktm lc4 kopci po remoncie
Witam, ktm lc4 620 2003 dymi po generalnym remoncie myślałem o głowicy ale głowica w czasie remontu była oddana do serwisu pomimo tego została oddana jeszcze raz do innego serwisu który stwierdził że głowica jest w idealnym stanie
został wymieniony tłok, nowa tuleja, nowe kartery, korba, wszystkie nowe łożyska, świeca, uszczelki, magneto i odnowiona głowica
po remoncie został odpalony wiadomo że po remoncie zawsze dymi ale po paru od paleniach dalej dymi nie jestem w stanie sprawdzić czy po długiej jeździe przestanie kopcić bo jeszcze gaźnik jest do zrobienia
dowiedziałem się że pierścienie mogły puścić, tłok pulchnieć lub za dużo oleju nalane
na co jeszcze zwrócić uwagę?
edit pierścienie nie puściły tłok raczej nie pulchnie
ale w komorze gdzie jest wał zostaje olej i nie podaje dalej więc wina smarowania
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin