Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 22:03, 05 Lut 2024
Temat postu:
uzyc serwisówki - tam równiez od razu bedziesz miał moment odpowiedni podany
Bartii0XD
Wysłany: Pon 18:22, 05 Lut 2024
Temat postu:
Już nie ważne, ale dziękuje za chęci. Zamówiłem wszystko co potrzeba, jutro bądź najpóźniej w środę biorę się za robotę. Pytanie mam jeszcze odnośnie, jakim momentem dokręcić głowice i jakieś cenne wskazówki co muszę zrobić, żeby to zrobić ze sztuką.
henio12323
Wysłany: Pią 13:01, 02 Lut 2024
Temat postu:
jak chcesz dobra napisz na pw numery katalogowe co potrzebujesz, puszcze wycene albo od razu zamówie
Bartii0XD
Wysłany: Pią 10:01, 02 Lut 2024
Temat postu:
chętnie ze zniżki skorzystam i od razu wszystko zamawiam
henio12323
Wysłany: Pią 8:04, 02 Lut 2024
Temat postu:
zdecydowanie kup nowa oryginalnąuszczelke ( jak chcesz moge załątwić ze znizką )
najwazniejsze to jest dobrac odpowiedniej grubosci uszczelke POD CYLINDREM, jezeli bedzie za cienka to wydmucha kazdą uszczelke pod głowicą - i doprowadzisz do szybkiego uszkodzenia silnika.
to czy wyrzucic czy nie to kwestia sporna, w 4T łątwo utrzymac temperature cieczy, w 2T na przelotach jak jest troche chłodniej płyn moze miec znacznie za niską temperature, co tez nie jest dobre. ja mam cały czas załozony termostat i nie ma mzadnych problemó z przegrzewaniem motocykla. jezeli wywalasz to 2 opcje - albo jak piszesz proste rurki, albo opcja 2, wywalasz termostat wycinasz go i wrzucasz podkłądke, albo montujesz podkładke ( chyba mam takie nawet ) bo inaczej obudowa bez podkładki jest nieszczelna
Bartii0XD
Wysłany: Czw 17:39, 01 Lut 2024
Temat postu:
Szczerze to nie miałem jeszcze czasu zajrzeć do motocykla, ale zaobserwowałem to że ogromne ciśnienie w chłodnicy trzymało nawet po drugim dniu bez odpalania. Druga sprawa jest taka że to ciśnienie w chłodnicy robi się zaraz po odpaleniu silnika, a dziwne jest dla mnie to że sam motor odpala i pracuje normalnie.
Pytanie mam jeszcze odnośnie uszczelki pod głowicą. Mianowicie, obecnie jaką mam założoną to wyciętą z arkusza o grubości 2mm (Taką grubość zaleciło mi dwóch mechaników i powiedzieli że taka musi być i ta też najdłużej trzymała), tyle że jak chciałem teraz zamówić nową uszczelkę z ktmsklep po vinie to ma ona grubość 1,1mm. I tak naprawdę nie wiem co teraz.
I jeszcze co do termostatu to sprawdzałem go opalarką z termometrem obok i niby jest sprawny otwiera się jak powinien, ale z tego co słyszę i każdy mi mówi że lepiej go wyrzucić. Mogę go po prostu wyjąć i zmontować wszystko z pustą obudową bez samego termostatu czy zrobić to na prostych wężach bez tej obudowy?
edit:
Jednak się zabrałem dziś za to i doszedłem do wniosku że znowu to jest uszczelka pod głowicą tak jak podejrzewałem. Będę zamawiał nową wraz z nowymi śrubami. Gdzie najlepiej zamawiać części?
jasiuPL
Wysłany: Pon 12:12, 29 Sty 2024
Temat postu:
Dzięki za podpowiedź, już ogarnąłem, u mnie termostat wywalony.
henio12323
Wysłany: Pon 7:52, 29 Sty 2024
Temat postu:
co z tego ze cylinder nowy, jak ma moze pod sobą złą uszczelke
termistat jest na przewodach, nie w ramie, czarna " buła' na 3 srubki skręcana, czesto tez sie go wywala całkowicie robiąc obejscia ( wymiane przewodów na proste )
Gość
Wysłany: Nie 22:12, 28 Sty 2024
Temat postu:
Jak kupowałem motocykl to poprzedni właściciel powiedział że cylinder jest nowy wraz z tłokiem, Pokazał mi też stary, ale co do tego też pewnym nie można być. Jutro zajrzę do pompy wody.
jasiuPL
Wysłany: Nie 20:23, 28 Sty 2024
Temat postu:
A propos sprawdzenia termostatu to czy w ktoś wie jak do niego dobrać? U mnie w husabergu te300 jest chyba w ramie gdzieś i nie wiem jak się za to zabrać bo dziś mi padł wąż łączący chłodnice od góry.
henio12323
Wysłany: Nie 20:14, 28 Sty 2024
Temat postu:
jak wywala uszczelki to trzeba sie zastanowic czemu a nie zmienic na czwarta, albo xle dobierasz grubosc uszczelek pod cylindrem, albo masz uszkodzone płaszczyzny
ale tez jezeli jest problem z temperatura chłodnic - to nie czekał bym tylk ozajrzał do pompy wody, i termostatu np, ogólnie cały układ chłodzenia przejrzał
jasiuPL
Wysłany: Nie 19:52, 28 Sty 2024
Temat postu:
Skoro jedna chłodnica jest zimna a druga ciepła to może warto by sprawdzić pompę wody, tu może być problem. Moim zdaniem uszczelka może siadać przy niesprawnej pompie ale to bardziej teoria, nie z autopsji.
Bartii0XD
Wysłany: Nie 16:31, 28 Sty 2024
Temat postu: KTM EXC 200 2t trzecia uszczelka pod głowicą
Mam problem ze swoim ktm, dziś na niedzielnej przejażdżce zaczął mi tryskać płyn chłodniczy spod korka wlewu, zalałem nowy płynem, odpowietrzyłem układ i znowu to samo. Zauważyłem też że prawa chłodnica była zimna gdy lewa była gorąca. Nie sprawdzałem jeszcze nic ale zakładam że może to być znowu uszczelka pod głowicą, tyle że to już będzie trzecia w tym miesiącu.
A więc pytanie, co może być przyczyną tej awarii, natomiast jeżeli to uszczelka pod głowicą to czemu tak często ją wydmuchuje.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin