Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 12:29, 19 Lut 2024
Temat postu:
tak moze miec
m4rcin3kk
Wysłany: Pon 9:19, 19 Lut 2024
Temat postu:
Dobra mam pewien trop, walnąłem gafe i zamienilem przewody olejowe od filtra z prawej strony silnika, narazie nie moge tego sprawdzic ale czy kolejnosc tych przewódow ma jakis wplyw?
henio12323
Wysłany: Pon 7:28, 19 Lut 2024
Temat postu:
moze byc, mozesz miec problem z cyrkulacja oleju, i za duzo oleju masz w komorze korbowej, sprawdź np zaworek bypass, albo czy pompy w ogóle działają
m4rcin3kk
Wysłany: Nie 21:30, 18 Lut 2024
Temat postu: Ktm 620 94r mocno dymi aż kąpie olej z wydechu
Witam wszystkich serdecznie mam taki problem, mam ktm 620 z 94r maly obieg oleju, wymienilem w nim cylinder, z racji tego ze czesci jest bardzo malo , znalazlem cylinder z tlokiem od jakiegos nowszego jest szary i od 640, bo większych oględzinach stwierdzilem ze sa prawie identyczne jak w moim wiec zamontowałem, dobra wszystko git moto złożyłem odpalil chyba z drugiego kopa ale pobor oleju jest tak duzy ze w 3 min może wciagnelo z 500ml, dymi i olej az cieknie z wydechu, rozberalem jeszcze raz, wymienilem uszczelnaicze zaworowe bo jak sie okazało po rozpieciu ich byly bardzo juz zmeczone twarde i sprszynki po wyginane, zadowolony skręcam moto ze przyczyna znaleziona ale niestety nie pomoglo, dodam ze tlok jak i cykinder byl w bardzo ładnym stanie, i teraz moje pytanie czy to mogą byc pierscienie? Ale czy przy tak duzym poborze oleju to on by wgl odpalał?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin