Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pm2z
Wysłany: Czw 21:01, 11 Kwi 2024
Temat postu:
Hej
Henio
,
mały update:
wtrysk sprawdzony: włącza, wyłącza, leje ładnym "rozpryskiem" w kształcie "v", czy jak to opisać
więc oczywiście miałeś rację
moto odpalił po zmianie świecy
przypadkiem miałem nową, założyłem bez wiary, że to coś pomoże, bo poprzednia dawała ładną iskrę, miała ledwie 35 mth; jednocześnie optycznie widać było na niej zmęczenie, elektroda (w irydowej jest cieniutka) była jakby "przekoszona", nie krzywa czy coś, nie wiem, jak to opisać, jakby brud (niefiltrowane powietrze) ją zmęczył (???)
moje "docieranie" zaworów dolotowych widocznie było na tyle delikatne, że nie zdążyło narobić szkody i jedynie wyczyściło nagar, bo test szczelności wypadał OK
bardzo dziękuję za pomoc!
w między czasie zdążyłem nabyć exc300tpi'21 żeby nie wypaść z serii zawodów, fe350 pozostanie w stajni jako drugi motor, na treningi czy coś, zasłużona emerytura
henio12323
Wysłany: Śro 16:46, 10 Kwi 2024
Temat postu:
rozrząd jest ok
neiszczelny własnie np na zaworach, czyli "komprecha" zamiast rosnąć dmucha np w dolot, pół biedy jak w wydech, a jak w dolot to sie rózne cyrki mogą dziac
pm2z
Wysłany: Śro 16:38, 10 Kwi 2024
Temat postu:
Henio
, dzięki za odzew.
Info o zaworach... dałem plamę
Rozrząd na moje oko jest dobrze ustawiony, zobacz foty:
https://zapodaj.net/plik-AcAdCcezzf
https://zapodaj.net/plik-rydnhH2RhD
Piszesz, że może nieszczelny silnik. Czyli co, gdzie nieszczelny?
henio12323
Wysłany: Wto 5:25, 09 Kwi 2024
Temat postu:
1) zawory do wymiany - nie dociera sie tytanowych, sa uszkodzone wiec smietnik. robi sie odpowiednio frezowanei gniazd zaworowych zeby uszczelnic zawory
stawiam na jakis problem po serwisowy, typu xle ustawiony rozrząd, albo włąsnie nieszczelny silnik, to typowy objaw - kręci a nie odpala, czasem cos załapie, pewnie jakbys dobrze mu dał obrotów to i moze odpali, wtrysk cały czas podaje paliwo - ale nie przepala tylko zalewa
czyszczenie wtryskiwacza nigdy niewiele pomaga, jego jak juz sie wymienia na nowy, teoretycznie mógłby sie uszkodzic ze podaje za duzo paliwa
pm2z
Wysłany: Pon 20:28, 08 Kwi 2024
Temat postu: paliwo leje się z cylindra przy kolanku! fe350 2018
Moto to husqvarna fe 350'18, najechane ok. 320 mth, serwis zaworowy, olejowy itp robiony regularnie, mały filtr paliwa wymieniany rzadziej niż zalecenia; filtr w baku (na pompie) nigdy nie wymieniany; na wlewie w baku jest prawie od nowości filtr-skarpeta; wtryskiwacz nigdy nie czyszczony (nawet nie wiem czy ani jak się to robi)
Skrótowy opis:
przy kręceniu silnikiem motor nie odpala, z cylindra przy kolanku wydechowym sączy się paliwo, iskra jest
Pełny opis sytuacji:
Podczas treningu na torze crossowym (nadarzyła się okazja) motor zaczął gorzej odpalać. W końcu nie chciał wcale odpalić
Po powrocie do domu już nie odpalił więcej. Po umyciu zobaczyłem, że wąż odmy (łączący górę silnika z dolotem) odpiął się z pokrywy zaworowej, więc pewnie niefiltrowane powietrze szło do silnika
Był już czas na zmianę tłoka, więc rozebrałem górę silnika.
Zawory nieszczelne, na wlotowych dużo nagaru (po lekkim dotarciu odzyskały szczelność). Tłok nowy. Cylinder miał rysy wzdłużne i nie trzymał wymiaru, więc wymieniony.
Po złożeniu silnik odpalił po dłuższym kręceniu, ale po kilkunastu sekundach zgasł i już więcej nie odpalił.
No i teraz:
* z cylindra, w czasie kręcenia przy kolanku wydechowym sączy się paliwo;
* iskra jest, świeca ma może z 60 mth
* do sprawdzania świecy odpiąłem bak, świeca wyjęta, a przy zakręceniu silnikiem z cylindra (górą) aż tryskało paliwo (reszta ciśnienia z przewodu?); tak chyba nie powinno być...
* wtryskiwacz nigdy nie czyszczony (nawet nie wiem czy ani jak się to robi)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin