Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC8
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 9:28, 25 Kwi 2024
Temat postu:
podjechac do aso sprawdzic mapowanie silnika
czpiotrek
Wysłany: Śro 18:41, 24 Kwi 2024
Temat postu: KTM 1090 Adventure L
Witam kupiłem motocykl sprowadzany z Belgi. Na karcie pojazdu z tego kraju napisane jest , że to model 1090 Adventure L( moc skrojona do 50 konia). W kolejnej rubryce jest napisane model 1050 a w jeszcze kolejnej moc 70 kw. Firma od której kupowałam motocykl twierdzi, że w Belgii jest podatek od koni mechanicznych dlatego to jest zaniżane. Jeździłem tym motocyklem i napewno nie ma 50 koni. Sam już nie wiem czy to model 1050 okrojony do 95 koni czy to wkońcu 1090 z 125 końmi. Wdg vinu jest to model 1090 Adventure L. Czyżby zostały te konie odblokowane? Jak to zweryfikować?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin