Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piekarz
Wysłany: Wto 1:06, 04 Cze 2024
Temat postu: KTM Super Duke 1290 GT - kilka problemów
Witam,
Ponieważ jestem żołtodziobem na tym forum to chciałem wszystkich bardzo serdecznie przywitać.
Zazwyczaj jak kupuję motocykl i zapisuję się na forum to zawsze piszę jest mi niezmiernie miło, że dołączyłem do grona posiadaczy danej marki. W tym przypadku mam wrażenie, że tak chyba nie jest
.
Do rzeczy: od kilku dni jestem posiadaczem KTM Super Duke GT z 2018 roku. Motocykl salon polska, I właściciel, z autentycznym przebiegiem 16 950 km. Motocykl bezwypadkowy i użytkowany w poszanowaniu.
Niestety po pierwszej przejażdżce do Czech odkryłem kilka nieprawidłowości, z którymi nie spotkałem się w Japońskich motocyklach.
1) niezależnie czy jadę z kuframi bocznymi czy bez KTM mniej więcej przy prędkości 200 km/h zaczyna wchodzić w shimmy. W dniu dzisiejszym dokręciłem główkę ramy i nic to nie dało. Odkręciłem oryginalny amortyzator skrętu i wygląda na sprawny. Tłoczysko chodzi płynnie z oporem. Ogólnie mam wrażenie jakby przednie zawieszenie było od jakiegoś dziecinnego rowerka bo nie dość, że kiera na boki obraca się bez jakiegoś większego oporu to w dodatku przy prędkości już ok. 50 km/h bardzo łatwo wprowadzić motocykl w shimmy energicznie ale w małym zakresie ruszając kilkukrotnie kierownicą.
W poprzednich moich motocyklach nie było czegoś takiego nawet jak nie miałem amorka skrętu. Dodam, że lagi mam z wychodzącymi kablami na górze więc może jest to kwestia jakiś ustawień? W chwili obecnej ustawiłem 1 osobę z ciężarem. Jak ustawiłem 2 osoby to nic to nie zmieniało. Przy 200km/h shimmy zaczęło się odzywać
. Na przodzie opona z tego roku, wyważona.
2) dosyć często mam problem z wbiciem Neutrala. Moim zdaniem lekko ciągnie sprzęgło. W chwili obecnej silnik zalany jest nowym Motulem 7100 - 10W50. Może on jest winowajcą? Może zalać Motorexem Power Synt 4T 10W50? Co o tym sądzicie? Sprzęgło jest hydrauliczne to chyba nie mam możliwości jego regulacji?
3) po przekręceniu kluczyka w stacyjce (nie odpalając motocykla) słyszę ciągły świst (czy jak to nazwać) z przepustnicy. Taki dźwięk jakby uciekał gaz z rozszczelnionej instalacji. Poruszam trochę rolgazem to ten świst zmienia głośność / barwę dźwięku. To normalne w KTMie?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin