Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mażyn
Wysłany: Nie 15:09, 09 Cze 2024
Temat postu:
EDIT: Rozebrałem górę silnika i spojrzałem na wałki i dźwigienki zaworowe. Okazało się, że dysza olejowa była przytkana przez co do zaworów ssących nie dochodził olej, lub dawało go na tyle mało, że tarcie było na tyle duże żeby olej dosłownie się na nich smażył. Dźwigienki do wymiany, wałki jakimś cudem są w przyzwoitym stanie.
Będę dawał kolejne edity gdy wymienie co trzeba na wypadek gdyby komuś ten temat pomógł bo miałby ten sam problem.
mażyn
Wysłany: Nie 10:12, 09 Cze 2024
Temat postu: KTM EXC-F 250 po remoncie dymi z odmy, dławi przy jeździe
Cześć, pacjent to KTM EXC-F 250 rocznik 2011, czterosuwowiec na gaźniku. Kilka dni temu skończyłem remont silnika, wymieniałem w nim cały cylinder i tłok, głowica poszła do regeneracji. Poskładałem pięknie wszystko według manuala ale jak przyszło co do czego i pojechałem zobaczyć jak idzie to zauważyłem, że przy troche mocniejszym odkręceniu manetki motocykl dusi na dosłownie dwie sekundy po czym dostaje swojej mocy tak jak powinno być. Z drugiej strony gdy wróciłem do garażu ku mojemu zdziwieniu zauważyłem że z tej odmy, która wychodzi od zaworów na samej górze silnika wylatuje siwy dym, który śmierdział dosłownie jak spalony olej. Gdzieś doczytałem w internecie, że układ chłodniczy może być zapowietrzony, przez co silnik nadmiernie się nagrzewa i zaczyna spalać mi olej. Odpaliłem manuala gdzie widać na nim jasno i klarownie, że trzeba odkręcić śrubkę odpowietrznika, która powinna być na górze chłodnicy lecz u mnie w motocyklu nic takiego nie ma. Dodatkowo wg instrukcji powinno wejść do niego 1,2L płynu chłodniczego a mi wlazło może z 900ml bo reszte mi dosłownie przelało. Nie wiem już co z nim robić, skończyły mi się pomysły co może być nie tak. Jeśli ktoś się zna, ktoś coś wie na ten temat to proszę o odpowiedź bo ja już się z nim powoli poddaje.
PS. Gaźnik też czyściłem, z nim powinno być wszystko w porządku.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin