Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Śro 15:28, 12 Cze 2024
Temat postu:
z iglica z głowy nie podpowiem - w serwisówce jest tabelka, mozna po niej wywnioskowac - na zime sa bogatsze nastawy, na lato uboższe, a tam beda rózne igły rozpisane, mozna dojsc która bogatsza która uboższa
co do skrzyni - kazdy element ma znaczenie
Dziad00
Wysłany: Śro 14:38, 12 Cze 2024
Temat postu:
Dzięki wielkie za pomoc Henio!
Tak właśnie się zastanawiałem czy to nie przez przekładki bo racja w tym modelu są 4 aluminiowe i 2 stalowe. Problem rozwiązany.
W takim razie wymienię iglice i jak w średnim zakresie obrotów będzie już dobrze to zwrócę dopiero uwagę na dysze główną.
Mam jeszcze jedno pytanie przy okazji nie zakładając drugiego tematu. Po remoncie skrzynia działa perfekcyjnie lecz po 30 mth 2 i 3 zaczęła sprawiać problem. Otóż wcześniej jak zapinało się każdy bieg to było czuć, że wszedł do końca, że tak powiem ale teraz na 2 i 3 tego nie czuć nawet jeśli mocno się go wpina nogą tak jakby nie zaskakiwał do końca. Czasami nawet 2 i 3 nie wbije się do końca i jak wbijam z 2 na 3 i tak jakby się załączył luz i nie ma biegu. Na jesieni będę wymieniał tłok to na co zwrócić uwagę? Na stan wodzików i kół zębatych czy raczej winowajcą będzie wybierak biegów? Jeszcze jedno pytanko jak mam iglice NOZ F to do uboższej mieszanki to będzie NOZ G a nie NOZ E czy na odwrót?
henio12323
Wysłany: Śro 9:10, 12 Cze 2024
Temat postu:
iglica i dysza głowna odpowiadaja za rózne partie obrotów, jakis %centowy wpływ ma jedno na drugie ale nieznaczny, jak ci przerywa w srodku a ogniem jest ok, to kombinuj z iglica ( daj uboższa )
2) starsze modele maja przekładki aluminiowe i one zawsze tak zabarwiaja olej
Dziad00
Wysłany: Wto 17:14, 11 Cze 2024
Temat postu: KTM EXC 200 regulacja gaźnika i siwy olej.
1.Mam pytanie związane z regulacją gaźnika. Motocykl się dławił i nie dało się nim jechać, więc zmieniłem dysze główna z 180 na 178 i iglice. Potem motocykl zaczął normalnie jechać lecz szarpał w średnim zakresie obrotów, więc zacząłem opuszczać iglice i z każdym opuszczeniem było coraz lepiej, aż dojechałem z ustawieniem na ostatni ząbek iglicy lecz ktm nadal troche przerywa. Moje pytanie jest następujące: Czy jeśli chciałbym zmienić dysze główną z 178 na 175 to muszę także zmienić iglice na inną czy wystarczy zmienić pozycje iglicy na sam dół aby była wyżej? Chce zmienić dysze główną na mniejszą, ponieważ świecą jest jeszcze cała czarna i okopcona. Potem po zmianie dyszy regulować tak aby nie szarpał czy zmienić dysze na mniejszą i nie ruszać ustawień iglicy?
2. Moje drugie pytanie to dlaczego olej w skrzyni ma siwą barwę nawet podchodzi pod taką kawę z mlekiem? Po generalnym remoncie olej wymieniłem po 5 mth i był normalny lecz po następnych 10 mth zaczęło się ślizgać sprzęgło i olej był taki siwy, więc wymieniłem sprzęgło i zmieniłem olej z Motula 10w40 na Amsoil 80w sprzęgło przestało się ślizgać lecz olej nadal robi się taki siwy nawet po przejechaniu 1 mth? W czym może być problem czy to normalne? Płynu chłodniczego nie ubywa nic nawet po 10 mth i woda też się nie dostaje do skrzyni, ponieważ po wymianie sprzęgła przejechałem 1mth w suchym terenie i nie myłem motocykla. Może uszczelniacze na wale? No ale jeśli byłby walnięty uszczelniacz na wale to pobierałoby olej z skrzyni?
Motocykl to KTM EXC 200 z 2002 roku. Dzięki wielkie za pomoc.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin