Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 10:24, 27 Cze 2024
Temat postu:
kristofsx.com tu znajdziesz, w necie tez bezproblemu dostepna masz nie serwisówke tylko instrukcje uzytkownika zapewne
Gość
Wysłany: Czw 9:56, 27 Cze 2024
Temat postu:
Tak przepraszam teraz sprawdziłem dokładniej bo wcześniej była brudna. Dysza to 142,5.- to ta która miałem osobno więc tamta w gaźniku była większa. Kurcze tylko w mojej książce serwisowej nie ma nic na temat gaźnika zaworów i jakich kolwiek główniej szych napraw
tylko takie głupoty jak ciśnienie w oponach stan łańcucha
masz może jakieś namiary na takie dane do iglicy dysz itd
henio12323
Wysłany: Czw 9:21, 27 Cze 2024
Temat postu:
gaxnik to ciezki temat
2,5 na pewno nie masz, kup nowe dysze skoro masz jakies niepewne, w instrukcji masz jakie powinny byc
iglica poza "piętra" ma jeszcze model/oznaczenie co tez ma wpływ i nie pisz jakie masz - bo to bez znaczenia, musisz tak dobrac dysze i iglice zeby pracował poprawnie. warto wyjsc od ustawien fabrycznych, jak cos niedomaga korygować, a zalezy to np od wydechu, dolotu, stanu silnika
Czesiek 000
Wysłany: Czw 8:12, 27 Cze 2024
Temat postu:
Jak rozkręciłem gaźnik to ta główna, duża dysza miała wymiar 2,5 i mam jeszcze jedną, która też ma wymiar 2,5. Przymierzyłem je do sobie i na oko tamta, która była w gaźniku ma większy otwór. Czy jak założę dyszkę z mniejszym otworem to będzie lepiej? A iglica jest ustawiona na środkowym piętrze.
henio12323
Wysłany: Czw 7:51, 27 Cze 2024
Temat postu:
tyle zeby było dobrze, nie ma konkretnej wartosci bo wtedy nie robili by sruby zadnej
jak chodzi na biegu jałowym dobrze to srube składu zostaw mysl nad igła i bardziej nad dysza głowna
Czesiek 000
Wysłany: Czw 7:50, 27 Cze 2024
Temat postu: Ktm lc4 640 2002r. Problem na wyższych obrotach przerywa :(
Witam grupowicze,
chciałbym Was prosić o pomoc, ponieważ mam problem ze znalezieniem usterki w KTM LC4 640 2002r.
Motor bardzo dobrze pracuje na wolnych obrotach, lecz przy wyższych i przy trzymaniu na wyższych obrotach zaczyna przerywać.
Jest świeżo po wymianie filtru powietrza i świecy zapłonowej dedykowanej do tego motoru. Wczoraj wyczyściłem gaźnik Mikuni.
Pytanie jeszcze jedno co do gaźnika, ile obrotów dyszy powinno być do mieszanki powietrzno-paliwowej. [/img]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin