Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Sob 14:47, 29 Cze 2024
Temat postu:
amator często jeździ z obciazonym silnikiem - wysoki bieg, niskie obroty,, zawodnik trzyma zwykle gaz w miejscu gdzie jest najefektywniej oddawana moc/moment obrotowy, jak sie próbuje ruszac z piątki, to na tłok i korbe idą wieksze siły, niz po prostu rozkręcony bez obciązenia silnik na wyzszych obrotach
Gość
Wysłany: Sob 13:01, 29 Cze 2024
Temat postu: .
U amatora najkrócej? Wydawało by się że właśnie naj dłużej, motor mniej przekręcany i na logikę korba w motocyklu który jest jezdzony spokojnie wytrzyma dużo dłużej niż korba w motocyklu w którym jest non-stop odcina bez odpuszczania gazu na sekundę
henio12323
Wysłany: Sob 7:03, 29 Cze 2024
Temat postu:
róznie, zalezy jak sie jexdzi u amatora wytrzymuje chyba najkrocej
co tłok trzeba zweryfikowac stan - i powinna dojeździc do kolejnego przeglądu
co do jezdzenia wiecej - pewnie sie da, ale zuzyty tłok zuzywa mocniej cylinder niz dobrze dobrany, wiec z oszczednosci na serwisie, wychodza wieksze koszta - czasem moze i sie opłąca dotrzymać do granicy, i wtedy wpompowac wieksza kase, ale zwykle - i bezpieczniej jest robic to regularnie
Gość
Wysłany: Pią 17:29, 28 Cze 2024
Temat postu: .
henio12323 napisał:
czasem po lesie sie pałuje bardziej jak zawodnik na torze
robiłbym sprawdzenie pieca co jakies 120h
A korbę? Niektórzy mówią że co dwa tłoki, coś w tym jest? Taka korba na łożysku wytrzyma te 250mth? Czy może nawet więcej.
I jeszcze jedno pytanie,w moim egzemplarzu akurat jeszcze silnik od nowości nie otwierany i słyszałem wiele głosów że jak nigdy nie remontowany to można spokojnie 250-300mth jeździć, coś nie chce mi się w to wierzyć ale chyba silniki złożone w fabryce są zywotniejsze faktycznie, no ale nie wiem sam.
henio12323
Wysłany: Pią 6:22, 28 Cze 2024
Temat postu:
czasem po lesie sie pałuje bardziej jak zawodnik na torze
robiłbym sprawdzenie pieca co jakies 120h
Takitam
Wysłany: Czw 22:08, 27 Cze 2024
Temat postu: Zmiana tłoka i interwały KTM SXF 350
Witam, jeszcze co do SXF 350 co ile zalecacie zmianę tłoka,korby itp przy amatorskiej jeździe, trochę toru trochę polnych,trochę lasu, generalnie normalna jazda bez jakiegoś specjalnego zamulania ale też bez kręcenia do odciny na każdym biegu cały czas. Teoretycznie w serwisówce zalecane jest zmiana tłoka i korby co 50mth ale wiadomo podczas amatorskiej jazdy nikt się do tego nie stosuje bo są to zalecenia bardziej dla zawodników. Ma ktoś może albo miał takiego SXF? Co ile zmieniacie tłoki a co ile korby? Dodam że korba na łożysku nie na panewce więc podobno żywotność mniejsza. Ogólnie planowałem zmianę tłoka co 100-120mth i zmianę korby co dwa tłoki ale nie wiem dobrze myślę. Chętnie poczytam co macie do powiedzenia w tym temacie i jak zalecacie żeby było bezpiecznie
słyszałem legendy że podobno niektórzy po 700mth lądują na tłoku w EXCF i nic się nie dzieje, ciekawe jak ma się to do SXF
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin