Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 5:38, 29 Lip 2024
Temat postu:
czyli nie wiazka, a napiecie znika, bo pompa sie wzbudza i potem nie brzeczy caly czas tylko dopiero po rozruchu, trzeba by przecieciec schemat jak kojarze to pompe wyzwala impulsator - jezeli nie ma z niego sygnału nie wzbudzi ani pompy ani iskry, i dalej sygnał idzie do modułu z niego na regulator napiecia w którym jest jakis przekaźnik który wyzwala głowny przekaźnik ( nie rozrusznika tylko ten od pompy ) ( ze sciezką moge sie mylić kiedys nad tym siedziałem, bo potrafiły byc przypadki ze padał regulator i losowo co jakis czas pompa zaczynała brzęczeć) wiec idac od konca, podmienił bym, przekaźniki miejscami - masz dwa jeden od swiateł drugi od pompy własnie, moze byc tez trzeci od wentylatora, zamien losowo miejscami wykluczysz przekaźnik, dalej pozostaje impulsator, modul, i regulator
Gość
Wysłany: Nie 22:05, 28 Lip 2024
Temat postu:
zmierzyłem. Napięcie na wtyczce pojawia się i znika. Przy pierwsze próbie zapalił zmierzyłem i było 12v. później przestał palić już nawet nie musiał się zagrzać pry drugim podejściu już nie było 0v przy próbie rozruch z rozrusznika lub kopnika. Jakieś pomysły masz?
henio12323
Wysłany: Nie 11:37, 28 Lip 2024
Temat postu:
multimetrem zmierz napiecie na wtyczce, 12V ma byc, na wtyczce jest opis
Gość
Wysłany: Nie 8:14, 28 Lip 2024
Temat postu:
cześć z tego co sprawdziłem w momencie jak nie odpala to pompa paliwa się nie załącza, nie słychać jej, macie jakąś serwisówke z instrukcja co gdzie pomierzyć żeby sprawdzić czy to wina pompy czy źródła zasilania ?
henio12323
Wysłany: Pią 5:37, 26 Lip 2024
Temat postu:
totalnie ślepy
ja bym zagrzał moto i pomierzył z serwisówką n ie jest to idealny pomiar, ale mozesz zrobic to sam, i moze cos znajdziesz
DOBIWOO
Wysłany: Czw 15:47, 25 Lip 2024
Temat postu:
Tłok wymieniony 1 h temu cylinder zregenerowany 1h wiec na dotarciu sytuacja zdarzyła się 1 raz przed regeneracja. Wczoraj pojechałem do lasku koło domu zagrzałem go i po ok 30 minutach jazdy zgasiłem i już nie zapalił, następnie odczekałem 10 minut już go miałem porzucić i przyjść za godzinę spróbować a tu zapalił
dojechałem do domu a tu nie pali
minęła chwilka i znów pali od strzała. myślę żaby zamówić cewkę zapłonową ale to taki ślepy strzał.
henio12323
Wysłany: Wto 5:57, 23 Lip 2024
Temat postu:
no własnie - ciezko bedzie diagnozowac jak nie ma uszkodzenia.
uszkodzene troche nietypowe, a przyczyn moze byc wiele wiec tez ciezko doradzać
jaki przebieg jest na tłoku ?
DOBIWOO
Wysłany: Pon 23:12, 22 Lip 2024
Temat postu: EXC 250
Cześć wszystkim jestem szczęśliwym/nieszczęśliwym posiadaczem ktm exc 250 tpi wszystko jest super raz na kilka wyjazdów a zdarzylo mi sie juz tak dwa razy jak się zagrzeje / nie silnik to po zgaszeniu nie odpala rozrusznik kręci jak szalony ale motocykl nie odpala. po transporcie motocykla z lasu po 2 godzinach odpala jak by nigdy nic. wszystkie kostki przeglądnięte z kontaktem. w garażu odpala wiec ciężko mi cos zdiagnozować.
pd
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin