Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Nie 21:37, 24 Lis 2024
Temat postu:
moga byc to luz yzaworowe - nie bardzo sobie wyobrazam jak mozna miec motocykl i nie wiedziec w jakim są stanie luzy - jak nie wiesz to od takich podstaw trzeba zaczac, luzy, wymiana swiecy, sprawdzenie fajka przewód, sprawdzic odczyt TPS, sprawdzic cisnienie paliwa, wymiana mikrofiltra paliwa.......
Gość
Wysłany: Nie 10:36, 24 Lis 2024
Temat postu:
Podmieniłem baki i dalej to samo myślisz że to mogą być luzy zaworowe lub zawory się kończą?
henio12323
Wysłany: Śro 17:48, 20 Lis 2024
Temat postu:
to od tego proponuje zaczac
ogólnie problem trudny w sensie moze nie tyle trudny co przyczyn moze byc ogrom, wiec ciezko przez forum cos trafnego doradzic
Gość
Wysłany: Śro 17:13, 20 Lis 2024
Temat postu:
Nie mam pojęcia ale mogę spróbować podmienić baki bo mam kolegę co ma takiego samego KTM
henio12323
Wysłany: Wto 21:14, 19 Lis 2024
Temat postu:
jakie cisnienie paliwa ?
Pawel17
Wysłany: Wto 20:54, 19 Lis 2024
Temat postu: KTM EXC-F 250 2012 Nie odpala na zimnym silniku
Witam, mam problem z KTM Excf 250 2012 53mth temu nowa korba, tłok, uszczelniacze zaworowe, wyregulowane zawory. Miał tydzień postoju i nagle przestał odpalać, na kopkę bardzo ciężko go odpalić jedynie na popych a ssanie nic nie daje. Jak już odpali to z początku nie trzyma obrotów i trzeba go trzymać na gazie, jak już się zagrzeje to normalnie trzyma obroty i normalnie odpala na rozrusznik i kopkę. Mam do niego drugi komputer, podmieniłem i dalej to samo. Filterek w przewodzie paliwowym jest czysty, świeca nowa, filtr powietrza też pompka też jest raczej ok bo jak nim zakręcę to przewód robi się twardy. Dodam że w przepustnicy znajduje się trochę oleju z silnika bo do króćca jest podłączona odma z głowicy ale tak już było. Jak go kupiłem to odma była wypuszczona na zewnątrz a króciec zaślepiony wtedy dałem to jak powinno być i normalnie jeździł. Nie wiem już co sprawdzać bardzo proszę o pomoc
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin