Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 21:01, 30 Mar 2025 Temat postu: |
|
wydech nie oryginalny w sensie kolektory, tam jest puszka katalizatora i tu wyglada ze jest całkiem wywalona, - rozwiazanie spoko, o ile sie zrobi pod to jakies mapowanie, bo zwykle taki dekat troche psuje prace motocykla - ma za ubogo |
|
 |
Rafi88 |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Śro 10:03, 26 Mar 2025 Temat postu: |
|
nie, tylko troche tam ciasnawo z demontazem pokrywy jest, bardziej to pracochłonne niz trudne
potem widac czy wałki juz pomatowione czy nie |
|
 |
Rafi88 |
Wysłany: Śro 9:14, 26 Mar 2025 Temat postu: |
|
Ok. Dużo roboty czy bardzo skomplikowane jest to, żeby sprawdzic te elementy? Trzeba z tym uderzać do ASO KTM czy zwykły warsztat motocyklowy z dobrymi opiniami mi to ogarnie (w sensie czy potrzebna bardzo specjalistyczna wiedza żeby to rozebrać i ocenić stan tych podzespołów)? |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Śro 7:00, 26 Mar 2025 Temat postu: |
|
kazda, 890 teoretycznie tez ale tam sie to zdarza znacznie rzadziej |
|
 |
Rafi88 |
Wysłany: Wto 18:23, 25 Mar 2025 Temat postu: |
|
Nooo, faktycznie sporo. I to każda sztuka jest obciążona takim ryzykiem? Czy były tylko jakieś wadliwe partie? |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Wto 17:45, 25 Mar 2025 Temat postu: |
|
mozesz pcozekac az zgaśnie ale ja jakbym kupił wolałbym tam zajrzeć profilaktycznie.
koszta zaleznie od uszkodzenia, wałki chyba koło 1500 sztuka, ale kazda dzwigienka to ze 3-4 stówy i kwestia czy pójdzie jedna czy 8 to juz spora róznica finansowa |
|
 |
Rafi88 |
Wysłany: Wto 17:11, 25 Mar 2025 Temat postu: |
|
No ale faktycznie zaglądać tam teraz? Czy poczekać aż pojawią się jakieś niepokojący sytuacje (czytałem że problemy z odpalaniem i metaliczny stukot) i wtedy wymienić co trzeba. Rozumiem że z częściami nie ma problemu. Jaki jest koszt naprawy w sytuacji gdy już dojdzie do awarii tego silnika? |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Wto 6:04, 25 Mar 2025 Temat postu: |
|
niestety takie czasy, i tak jak wspomniałęs - stad wynika cena, przerazajace jest to ze taka fure kupisz za 20 tysiecy
jak nie masz sprawnosci w zakupie motocykli - a skoro jestes swiezy moze byc ciezko, przemysl czy nie warto dorzucic pare złotych i taka fure przed zakupem sprawdzic gdzies w warsztacie najlepiej ASO, |
|
 |
Rafi88 |
Wysłany: Pon 22:14, 24 Mar 2025 Temat postu: |
|
No trochę przerażające jest to, że przy takim przebiegu warto już zajrzeć do silnika. Jakieś rady, na co zwrócić uwagę jak pojadę obejrzeć ten sprzęt? |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pon 10:35, 24 Mar 2025 Temat postu: |
|
kup, daj na dobry przegląd ze sprawdzeniem wałków, jak uszkodzone - wymien, i ciesz sie jazda  |
|
 |
Rafi88 |
Wysłany: Pon 7:03, 24 Mar 2025 Temat postu: Duke 790 - jak to jest z tymi silnikami? |
|
Witam.
Nowy na forum. Zachorowałem na DUKA 790. Motocykl strasznie mi się podoba, jednak sporo naczytałem się na temat awarii związanych z wałkami rozrządu. Rozumiem, że w związku z takimi akcjami ceny tych maszyn są dość atrakcyjne. Za tą cenę ciężko szukać Japończyków z takim wyposażeniem.
Jestem dość świeżym motocyklistą, to byłby mój drugi sprzęt i trzeci sezon. Nie chcę jednak dość szybko się zrazić do tej marki.
Wisi w mojej okolicy ogłoszenie z DUKiem 790 z 2020r. z przebiegiem 8600km za 20000pln. Nie ma za dużo w opisie, ale chętnie bym go obejrzał. Bardzo będę wdzięczny za jakieś rady, opinie o tym sprzęcie i czy warto się w to pakować.
Jako swiezak nie moge wrzucić linka. Ale to nr ogłoszenia z olx ID: 919967644
Dzięki i pozdrawiam |
|
 |