Autor |
Wiadomość |
gandzo85 |
Wysłany: Sob 20:33, 14 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Też tak właśnie wyczytałem po wszelakich forach zagranicznych. Jeśli są 3 pierścienie (1 kompresyjny, 2 zgarniające) to można je ustawiać w logo Mercedesa co 120 stopni. Jeśli są 4 pierścienie czyli 2 kompresyjne i 2 zgarniające to ustawiać w "X". |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 20:06, 14 Kwi 2018 Temat postu: |
|
wazne jest aby nie były koło siebie - a w ktora strone dokładnie to juz niuanse |
|
|
toivias |
|
|
gandzo85 |
|
|
toivias |
Wysłany: Sob 17:20, 14 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Też ostatnio miałem ten problem
Ułożyłem według poniższego schematu.
|
|
|
gandzo85 |
Wysłany: Sob 12:20, 14 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Jak ustawić pierścienie, gdzie jest: jeden uszczelniąjący oraz dwa olejowe wraz z takim pofalowanym pierścieniem? |
|
|
Keny |
Wysłany: Sob 13:22, 01 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Dzięki za wyjaśnienie, czyli orginał to ma ten drugi pierścień uszczelniająco-olejowy, a te z wossnera typowy olejowy. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Pią 9:50, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
oznaczeniami do góry. Pierścień normalny, takie same są np w skuterach .
Zamki także możesz ustawić co 180stopni względem sworznia |
|
|
batsopot |
Wysłany: Pią 4:41, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
oznaczenia do gory ,olejowe takie sa ,pierscienie poprzesuwane wzgledem siebie (zamki)co 90 stopni (sa cztery uszczelniajacy ,zgarniajacy,dwa olejowe "blaszki" 0 |
|
|
Keny |
Wysłany: Czw 21:36, 30 Sie 2012 Temat postu: Pierścienie |
|
Jak załozyć pierścień uszczelniający na tłok tzn. , któa stroną. N jednej stronie jest wybity znak 0 , czy ten zank ma być do góry? Dziwny mam pierścień olejowy przy tłoku wossnera tzn. składa się z dwóch cieniutkich pierścieni i jednego takiego karbowanego, w orginale był w całości a wewnątrz sprężyna spiralkowa. Ten olejowy wossnera wygląda na cholernie delikatny. |
|
|