Autor |
Wiadomość |
barek253 |
Wysłany: Śro 22:26, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
więc skoro masz pompę i resztę ok to wymień przekładki i resztę
albo ci się wydaje że źle łapie tak było zawsze czy nagle? |
|
|
wtct |
Wysłany: Śro 22:22, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
Sprzęt taki sam jak w temacie.
Nie zmieniałem ustawienia klamki przed pompowaniem, ale mam wkręconą regulację prawie na maxa - czyli tłoczek wciśnięty prawie na maksa przy wciśniętej klamce. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Śro 22:16, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
Co to za sprzęt w ogóle?
Może źle odpowietrzyłeś? Wykręciłeś regulacje klamki na maksa i wtłaczałeś olej od dołu? |
|
|
wtct |
Wysłany: Śro 22:08, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
Napisałem nominalne a nie minimalne... |
|
|
barek253 |
Wysłany: Śro 22:05, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
To nad czym myślisz zmieniaj komplet, skoro reszta jest ok |
|
|
wtct |
Wysłany: Śro 21:52, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
Pisałem, że sprężyny też są nominalne : ) |
|
|
barek253 |
Wysłany: Śro 20:17, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
sprawdź jeszcze długość sprężyn, a jak nie to wymień komplet |
|
|
wtct |
Wysłany: Śro 19:46, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
Panowie mam podobny problem ze sprzęgłem z tym, że nie ślizga mi w czasie jazdy a jedynie późno zabiera przy ruszaniu. Czasami nawet piszczy przy ruszaniu.
Rozebrałem sprzęgło. Kosz prawie jak nowy. Tarcze, przekładki i sprężyny mają nominalne wymiary.
Myślałem, że to wina oleju - miałem iPone 15W-50. Zalałem zalecanym przez serwisówkę Motorexem i jest jeszcze gorzej.
Sprzęgło odpowietrzone. Olej w sprzęgle zmieniony.
Jedynie co zauważyłem to, że przekładki nie są chropowate i mają śliską - wypolerowaną powierzchnię.
Podejrzewam, że tarcze i przekładki są kiepskiej jakości. Nie chcą zabierać jak jest pomiędzy nimi olej. |
|
|
-=-DawiD-=- |
Wysłany: Pon 17:07, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Panowie zrobione wkońcu:P Ząbki co były na koszu sprzegłowym dokładnie zeszlifowałem i jak narazie nie ślizga zobaczymy jak wiecej pośmigam |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 19:12, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
najlepiej wymień cały komplet i wtedy jak nie pomoże szukaj przyczyny |
|
|
maciek |
Wysłany: Sob 18:35, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Tez może być ze tłoczek po bieżni krzywo chodzi i do końca nie wysprzegla miałem taki przypadek powierzchnia się starła w cylinderku |
|
|
-=-DawiD-=- |
Wysłany: Sob 17:38, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
a może to być wina wysprzeglika? czy raczej nie? |
|
|
-=-DawiD-=- |
Wysłany: Pią 19:27, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Nie pisze mi w serwisówce;/ mam chyba ze 3 pobrane pisze tylko tarcze i sprężyny. Olej castrol R4 10w50 teraz zalałem nim |
|
|
kzq |
Wysłany: Pią 19:15, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Do tych przekładek też masz w serwisówce podane jaka ma być ich grubość, jeżeli są one wytarte to możliwe że przez nie sprzęgło się ślizga, ponieważ grubość całości jest mniejsza i nie ma tego docisku.
Od razu napisz jaki olej do silnika lejesz. |
|
|
-=-DawiD-=- |
Wysłany: Pią 18:22, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
zmieniłem tarcze na nowe, sprężyny orginalne ze sklepu KTM w B-B, no i lipa slizga dalej... tyle co sie zmieniło to że nie ciągnie już, ale czuć że ślizgło to zaraz do garazu. Czego to moze być wina przekładki stare? wysprzeglik zły? czy nie odpowietrzone sprzegło? |
|
|