Autor |
Wiadomość |
ciernik |
|
|
GaCek |
Wysłany: Nie 20:40, 21 Gru 2014 Temat postu: |
|
Wrzucaj na forum, zawsze komuś przyda się. |
|
|
ciernik |
Wysłany: Nie 13:22, 21 Gru 2014 Temat postu: |
|
Jak nie możesz kupić adaptera, to zrób go sobie sam. Jak chcesz podeślę Ci nawet zwymiarowany rysunek |
|
|
GaCek |
Wysłany: Czw 21:01, 11 Gru 2014 Temat postu: |
|
Ok dzięki.
Wizualnie koła nie są krzywe. Wycentrowane z biciem w przedziale 0,4-0,5mm.
Jeżeli będzie wyczuwalne duże bicie to zastosuje wywarzanie tak jak zrobił to kolega grzegorzszw.
Gdzie można kupić adapter pod tarcze 320mm? Przeglądam allegro od jakiegoś czasu i nic nie ma do kupienia. |
|
|
szaman108 |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 19:13, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
jak masz krzywe fele to wyważenie nic nie pomoże
ja już od bardzo dawna nie wyważam kół supermoto i nic mi nie bije nie wali, fakt, że koła mam proste.
warto tylko zwrócić uwagę aby dobrze założyć oponę, bardzo często jest zaznaczone na oponie gdzie ma być wentylek
w maxxisach na których teraz śmigam mam w tym miejscu zieloną kropkę. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 18:49, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
jak jedziesz i czujesz wibro to warto to zrobić. ja np fakt że na terenowych ale po asfalcie jakbym nie jechał jade stabilnie nic nie wali. ale przed naprawa felg ( krzywe miałem ) to tylny błotnik w taki rezonans wpadał że myslałem że go urwie ;D
jak ci sie chce, i masz jak to warto to zrobić, zawsze wszystko mniej dostaje w tyłek siły są wyważone |
|
|
Raku |
Wysłany: Wto 18:18, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
Nic sie nie wyważa, nie ma się czym podniecać |
|
|
GaCek |
Wysłany: Nie 22:49, 07 Gru 2014 Temat postu: |
|
Odświeżam. Jako, że jest zima, czyli piękny okres na remonty i długie przemyślenia. Powraca temat kół SM. Ogólnie koła ogarnięte, dystansowanie i centrowanie, które pomału wychodzi. Chyba wychodzi.
Zastanawia mnie kwestia wyważania kół. Trochę szukałem po forach i powiem szczerze, że nic konkretnego nie dowiedziałem się. Jedni piszą że nie wyważa się kół jedynie przy dużych odczuwalnych drganiach, ale co i jak nic nie napisane. |
|
|
GaCek |
Wysłany: Wto 11:22, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
Tak jak wspomniałem przednia jest ok, natomiast tylna LC4 jest węższa niż EXC, więc przy dodaniu zabieraka wychodzi praktycznie to samo.
Koledzy wcześniej wspomnieli jest możliwe,wsadzenie kół LC4 do EXC. Jedynie kwestia leży w odpowiednich tulejkach dystansowych. |
|
|
Sarar |
Wysłany: Wto 10:24, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
A z szerokością piasty nie ma problemu? |
|
|
GaCek |
Wysłany: Wto 9:44, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
Jeszcze nie zakładałem, nie miałem łożysk i tulejek dystansowych. Dokładnie nie wiem z jakiego LC4 pochodzą, przy kupnie nie było motocykla, a chcę założyć je do EXC-R 2008r. Przednia piasta w kole SM jest taka sama jak w kole wersji enduro, natomiast tylna piasta z dokładanym zabierakiem, bynajmniej u mnie tak to wygląda.
Ośka to nie problem, kwestia dobrać odpowiednie łożyska oraz dokupić, ewentualnie dorobić, odpowiednie dystanse. |
|
|
Sarar |
Wysłany: Wto 8:42, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
GaCek, udało Ci się zaadoptować koła z LC4 do EXC? Z której LC4 masz koła i do którego EXC przekładałeś?
Zastanawiam się nad kołami z 690SM do EXC 450 2010, tylko tam są trochę inne ośki. |
|
|
GaCek |
Wysłany: Pon 19:33, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
Odkopie temat z tego względu, że jestem na etapie lakierowania kół i dalszych poszukiwań zabieraka. Kolega michalpl podesłał link tylko, że do zagranicznych zakupów jakoś nie jestem jeszcze przekonany. Szukałem trochę po allegro i na innych forach, nic konkretnego nie znalazłem. Za używka w db stanie krzyczą od 250-300zł. Może ma ktoś takową część ewentualnie sprawdzoną "dziuple" z częściami?? |
|
|
michalpl |
Wysłany: Pon 7:37, 22 Paź 2012 Temat postu: |
|
Ja już dokładnie nie pamiętam jak było z dystansami ale wiem że mi wszystko ładnie pasowało bez żadnego dorabiania. Z przednim kołem miałem właśnie problemy i trzeba było dorabiać tulejki bo oś miałem większą. |
|
|