Autor |
Wiadomość |
michalpl |
Wysłany: Czw 16:05, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
Czujnik ustawia się w odpowiedniej pozycji za pomocą multimetra |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Czw 13:07, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
Ale jak można źle złożyć tps? Chyba by było trzeba złożyć go z częściowo otwartą przepustnicą lub w tym plasiczku(czujniku) zminic położenie i spasować z drugim plasticzkiem przy przepustniy. Inaczej się chyba nie da, więc jak normalnie się odkeci i się tam nie grzebie tylko skręci sie nie pownien się przetsawić. |
|
|
michalpl |
Wysłany: Czw 7:34, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
Grzebałem kiedyś właśnie w TPS i go przykręciłem byle jak bo nie wiedziałem że trzeba go ustawiać i moto nie chciało iść na koło tak jak przedtem i na torze w miejscach gdzie wcześniej nie mogłem odkręcić gazu do oporu teraz odkręcałem ile się da. Początkowo myślałem że albo stracił moc albo ja się do niej przyzwyczaiłem aż właśnie wyczytałem o ustawianiu TPS stąd moje poprzednie pytanie. |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Śro 11:41, 24 Paź 2012 Temat postu: |
|
4tSTUNT napisał: | Być może chociaż większą rolę czujnik położenia przepustnicy odgrywa przy pracy na biegu jałowym ponieważ wtedy na podstawie położenia daje cynk do ssania automatycznego chociaż to przy gaźnikach wyposarzonych w ssanie automatyczne a tu mamy do czynienienia z gaźnikiemw wyposażonym w ssanie ręczne. |
TPS jest przede wszystkim potrzebny do modyfikowania wyprzedzenia zapłonu podczas zmian położenia przepustnicy. Info dla modułu czy aktualnie dajemy w palnik i trzeba zmienić pewne parametry zapłonu...
Z tego wynika, że może to mieć wpływ na moc, moment i ich oddawanie. Podejrzewam, że w praktyce trzeba być Cyrilem Despres żeby to odczuć w jeździe...
Ale dla zaspokojenia własnej ciekawości sprowokowanej przez Autora tematu sprawdzę różne ustawienia i dam znać co i jak:) |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Śro 10:11, 24 Paź 2012 Temat postu: |
|
Być może chociaż większą rolę czujnik położenia przepustnicy odgrywa przy pracy na biegu jałowym ponieważ wtedy na podstawie położenia daje cynk do ssania automatycznego chociaż to przy gaźnikach wyposarzonych w ssanie automatyczne a tu mamy do czynienienia z gaźnikiemw wyposażonym w ssanie ręczne. |
|
|
michalpl |
Wysłany: Śro 8:42, 24 Paź 2012 Temat postu: |
|
Jak to zrobić to wiem bo już to zrobiłem. Chodzi mi raczej o to czy przyczyną spadku mocy może być właśnie źle ustawiony ten czujnik? |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Śro 8:38, 24 Paź 2012 Temat postu: |
|
hacker33
to coś to taka wstawka z mosiądzu a nie brud:)
Nie mam pojęcie jakie są objawy ale wiem jak ustawić prawidłowo. W serwisówce masz dokładny opis. będziesz potrzebował multimetra cyfrowego mierzącego rezystancję i chwili czasu.
pozDRo |
|
|
michalpl |
Wysłany: Wto 15:57, 23 Paź 2012 Temat postu: |
|
chodzi o to czy paliwo jest w tym miejscu gdzie na zdjeciu jest ta rdza czy od drugiej strony tam gdzie jest sprężynka? |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Wto 15:40, 23 Paź 2012 Temat postu: |
|
Czy przepływa? Kolego nie załamuj mnie:) Pompka służy do pompowania paliwa co oznacza, że paliwo musi przez nią przepływać. |
|
|
michalpl |
Wysłany: Wto 14:59, 23 Paź 2012 Temat postu: |
|
A czy przez tą pompkę przepływa paliwo? Bo buma jest jak nówka ale metal który na niej jest jest tak zardzewiały że nie da się tego wyczyścić. |
|
|
michalpl |
Wysłany: Pon 11:07, 22 Paź 2012 Temat postu: Rdza pod pokrywką pompki przyśpieszacza |
|
Co zrobić z tym fantem?
da się kupić samą tą część gumową która pod spodem jest metalowa i cała zardzewiała?
Uploaded with ImageShack.us |
|
|