Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Asteros2012
Wysłany: Czw 14:26, 25 Paź 2012
Temat postu:
przychylić możesz by wylać resztę oleju z silnika. A do filtra możesz nalać trochę oleju przed przykręceniem
michal
Wysłany: Czw 11:42, 25 Paź 2012
Temat postu:
ok dzięki wielkie;) kurcze wpisywałem w google i szukałem gdzie indziej, zamiast poszukać w grafice;/ mój błąd ajj. a jeszcze jedno pytanie, chodzi mi o wymianę oleju, w manualu jest wpisane, że najpierw spuszczam stary olej, potem wymieniam filtr (ten na dole obudowy silnika) potem wymieniam mikrofiltr i teraz wg tłumaczenia "przechylam motocykl na bok, zeby mokrofiltr nasączyć olejem" nie wiem czy to dobrze rozumiem, wg mnie założył bym filtry nalał oleju i odpalił żeby to wszystko ruszyło, ale nie rozumem o co chodzi z tym przechylaniem motocykla żeby cos z tym filtrem się stało, albo źle tłumacyz mi translator, ale wolałbym aby ktoś z doświadczenia mi powiedział;/
mariantofana
Wysłany: Czw 11:22, 25 Paź 2012
Temat postu:
czemu idziesz na łatwiznę zamiast ściągnąć manuala albo skorzystać z google?
wpisałem po nagielsku magiczne słowa: lc4 crankshaft lock i oto co dostałem: na pierwszej pozycji znajduje się taki oto obrazek
ale żeby nie było jak ktoś angielskiego nie ogarnia to i po polsku wpisałem magiczne słowa "blokada wału lc4" oto rezultat:
Na pierwszym miejscu taki obrazek:
Jak ja ku*wa nienawidzę takiego lenistwa
michal
Wysłany: Czw 10:46, 25 Paź 2012
Temat postu: blokowanie wału
witam, chciałem spytać w którym miejscu w lc4 400 znajduje się śruba blokująca wał korbowy, oczywiście po jej wkręceniu bez podkładki, z góy dzięki za odpowiedź
potrzebne mi to do sprawdzenia luzu zaworowego
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin