Autor |
Wiadomość |
bartek85 |
Wysłany: Nie 21:51, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
Tak jak myślałem moje mocowanie nie do końca spełnia wymagania. Przy jeździe po krzaczorach lampki się przekręcają haczą o gałęzie itp. Chyba wypiłuje ten "trójkąt" w owiewce i je bardziej "przytulę" do lampy, albo całkiem wywalę klosz i upchnę je w środek.
A tak po zatem spełniają swoją funkcję idealnie. Trochę już pojeździłem i nie wyobrażam sobie jazdy bez nich. Naprawdę polecam. Szkoda że tak mało stałego prądu jest bo by zamontował takie 4. Może by się dało zmienić kable i do regulatora dać te 70% mocy ? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 20:44, 08 Sty 2013 Temat postu: |
|
Te diody świecą przepięknie.
lasooch dzięki za fotki - świetna robota |
|
|
lasooch |
Wysłany: Wto 18:58, 08 Sty 2013 Temat postu: |
|
Te dwie moje z ebaya można skręcić do kupy (w zestawie są adaptery do skręcania razem dowolnej liczby reflektorów) i wtedy ładnie pasują w oryginalną owiewkę LC4 czy EXC No a koszt w porównaniu do "markowych" owiewek jest śmieszny |
|
|
grzegorzszw |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 14:05, 08 Sty 2013 Temat postu: |
|
teraz robi sie lampy ze szkła ?? 99% pojazdów ma teraz reflektory z tworzywa sztucznego i to jest zaleta a nie wada.
jest tez gotowiec tylko cena zabija...
http://www.ktm-parts.com/660037.html |
|
|
bartek85 |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 11:04, 08 Sty 2013 Temat postu: |
|
Powiem szczerze że nie spodziewałem się że to aż tak dobrze będzie świecić! Aż zachciało mi się zrobić takie lamy i pojeździć nocą , ale z tym planem spokojnie ) |
|
|
lasooch |
Wysłany: Wto 1:54, 08 Sty 2013 Temat postu: |
|
Wkleję nocne testy, bo mam podobne lampki, też z ebaya.
1x10W o kącie skupienia wiązki 40st:
4x2.5W o kącie skupienia wiązki 20st:
Foto test nie jest do końca taki jak bym chciał, bo uliczne latarnie dosyć mocno oświetlają mi plac. Żeby było ideolo, powinienem podjechać na jakąś pustą ciemną drogę pod lasem. Ale póki co zdjęcia są jakie są i innych nie będzie
Wszystkie foty robione canonem eos 350d na przysłonie 3.5 z czasem 25s.
1. Ciemna noc, świecą tylko latarnie
2. Światło mijania (zwykła żarówka H4 55W)
3. Światło drogowe (zwykła żarówka H4 60W)
4. Reflektor led 1x10W 40st
5. Reflektor led 4x2.5W 20st
6. Reflektor led 1x10W 40st + reflektor led 4x2.5W 20st
7. Światło mijania + led 40st
8. Światło mijania + led 20st
9. Światło mijania + led 40st + led 20st
Dla mnie rewelacja Gdybym nie jeździł w ogóle po czarnym, to wywaliłbym fabryczny reflektor w KTMie i w jego miejsce wpakował w owiewkę obok siebie obie te lampy, idealnie pasują. Ale jest jak jest, więc lampy będą jako dodatkowe, zamocowane gdzieś z przodu i włączane zupełnie niezależnie od głównego reflektora |
|
|
bartek85 |
Wysłany: Pon 17:57, 07 Sty 2013 Temat postu: |
|
Lewa świeci krótko i szeroko, prawa bardzo wąsko i daleko. Diody te działają na stały prąd 9-60V. Podłączone normalnie pod instalację stałego prądu chyba do kierunków. W instalacji mam regulator i kondensator. W owiewkę to by się pewnie 4 takie zmieściły i wtedy to by był kosmos albo można też szukać innych większych. Ograniczeniem jest tylko ilość stałego prądu to ty nawet pisałeś o podziale 30% na DC. Obudowa jest bardzo solidna wykonana z aluminium ale troszkę waży pewnie ok 250 gram. Te moje są modularne można sobie do woli łączyć. Jest tego pełno na ebay'u. Wpisz w wyszukiwarce "led work". |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 14:29, 07 Sty 2013 Temat postu: |
|
Te diody masz podłączone pod prąd zmienny czy masz regulator i lecą na stałym?
Napisz też czym się różni ta prawa dioda od lewej?
Myślisz że można by je wstawić w kloszu oryginalnej lampy zamiast żarówki? |
|
|
bartek85 |
Wysłany: Nie 20:35, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
Diody z Ebay'a. Kupowaliśmy z brackim w licytacji 4 sztuki za 90$. Normalnie chodzą troszkę drożej trzeba czaić się na okazje. Niestety zdjęcia robione telefonem. Mam nocne zdjęcia ale prawie nic nie widać. Podłączone pod ten przełącznik za 7 zł. Trochę się obawiam jakości kabli w tym przełączniku bo miedzi tam na lekarstwo. Chyba zrezygnuje z H4 60W i wstawię jakaś 30 bo i tak przy tych diodach i bez szklanej lampy nic nie daje.
W rowerze mam coś takiego prawdę mówiąc świeci bardziej niż te motocyklowe. Baterie starczają do 5h. Fajny patent dla full crossów gdzie nie ma prądnicy. Świeci tak że samochody potrafią mrugać.
http://www.ebay.com/itm/CREE-XM-L-T6-LED-1600Lm-Headlamp-Bike-Light-Lamp-/130568084707?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e6676dce3 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 17:47, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
masz jakas fotke jak to swieci np w nocy ? |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 13:42, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
fajna sprawa z tymi diodami, ja planuje dokupic tylko sama czasze z roczników powyzej 2008r i wbudowac tam zespół diód w samoróbie oprawie. Pewnie beda lepiej swiecic od oryginalnej lampy i wyjdzie taniej. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 12:52, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
A skąd takie diody?
Bardzo fajny patent - czekamy na więcej. |
|
|
bartek85 |
Wysłany: Nie 0:00, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
Zapodałem sobie takie diody 2x10 W. Jedna Flood druga Spot. Koszt 150 zł. Święcą o wiele lepiej niż standardowa lampa (w moim przypadku zbity klosz zastąpiony plexą, oryginalne szkło też ładnie świeciło ale nie tak ). Na razie 10 min testów i jest mile zaskoczony. Dołączenie H4 60W prawie nic nie daje takie dają jasne światło. Jest to o wiele lepsza opcja niż kupowanie jakiś owiewek za ok 250 zł, a nawet ktoś tu chciał ponad 400 zł za lampę KTM. Na razie wersja beta, potem wytnę co nieco w owiewce i przesunę je bliżej klosza (środka) będą bezpieczniejsze.
|
|
|