Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pawcios
Wysłany: Pią 18:42, 28 Gru 2012
Temat postu:
4tSTUNT
jeśli masz exc 400 2002 to na 100% masz lage 43
olejowy:
43X53,15X9,5
przeciwpyłowy:
rozmiar zczytany z ariete 43*53,4*13 (wysokością przeciwpyłowego raczej sie nie sugeruj bo w każdym katalogu podają inaczej)
ORT-518mx
Wysłany: Pon 9:39, 24 Gru 2012
Temat postu:
Uszczelniacze ariete jak nie chcesz inwestować w oryginał(oczywiście olejowe i pyłowe do wymiany + smar doszczelniający),dokładnie sprawdzić panewki,podgrzej lagę przy wyjmowaniu goleni,czepek ochronny na goleń przy zakładaniu uszczelnień,zalej po 200ml oleju i odpowietrz,uzupełnij do odpowiedniej wysokości lustro oleju.
Nie zapominajmy o o-ringu kontrolnym na jedną z lag(polecam prawą
,ułatwi to późniejsze strojenie.
Preferuje Oleje OHLINS,MOTUL FACTORY,Ipone Fork Fluid.
Dużo by pisać,wbrew pozorom nie jest to wszystko takie proste jak by się wydawało jak lagi mają działać poprawnie,a to gwarantuje nam komfortową i bezpieczną
jazdę.
-ORT-
henio12323
Wysłany: Czw 19:45, 22 Lis 2012
Temat postu:
poszedłem do serwisu motocyklowego powiedziałem chce uszczelniacze do zawieszenia do 525 2005 dostałem. załozyłem i smigam
nie zagłębiałem sie w rozmiarówke. kupiłem pasujące i maja pasowac
4tSTUNT
Wysłany: Czw 19:39, 22 Lis 2012
Temat postu:
Wiem, wiem, że pomiar w ml nie jest wiarodajny ale orientacyjnie chciałem wiedzieć, czy mam pewność że oleju nie zabraknie
.
A ty henio jaki rozmiar uszczelniaczy zamawiałeś bo są z tym problemy tzn jaki wymiar. Serwisówki różny podają a allegro różny i takie błędne koło
henio12323
Wysłany: Czw 19:25, 22 Lis 2012
Temat postu:
oleju wchodzi 450-550 ml. pomiar w ml nie jest do konca adekwatny, lepiej jest mierzyc wysokosc lustra oleju od górnej krawędzi lagi. popatrz sobie w necie albo serwisówce o co chodzi
4tSTUNT
Wysłany: Czw 17:47, 22 Lis 2012
Temat postu:
Ok, czyli jest jak po części myślałem, ale także myslałem że dzieję się tam coś takiego o czym nie wiem
.
A jeszcze takie pytanie. Ile okołu oleju na lage wchodzi, podobno 450ml? Prawda? Bo nie wiem czy jak sie brać za zmianę oleju czy litr starczy
Edit:
Słabo może tutaj widać na schemacie ale nr 17 to uszczalniacz olejowy, zaś 19 to przeciwkurzowy.
Co jest ciekawe przeglądam różne serwisówki do exc 400 i w jednej piszą że uszczelniacze olejowe mają 43X53,15X9,5, w drugiej że maja 43 X 52,9 X 9,5, a na allegro to już totalny kosmos z wymiarami, więc które są tymi poprawnymi
? Co do przeciwkurzowych w 2serwisówkach znalazłem wymiar 43 X 53,4 X 11,8
Czepek
Wysłany: Czw 17:43, 22 Lis 2012
Temat postu:
olej jak każda substancja zmienia swoje właściwości.
henio12323
Wysłany: Czw 17:40, 22 Lis 2012
Temat postu:
tam wszystko pracuje jest duzo aluminium które sie wyciera. zobacz ze nie wylewasz bialutkiego oleju tylko czarny. ten cały pył i syf w tym oleju działa po pewnym czasie jak pasta scierna. po 2 olej ulega przepracowaniu działa na niego temperatura, no i jak musi sie non stop przeciskać przez mały otworek te całe łancuchy i wiązania pękaja ( chemikiem nie jestem ) i traci swoje własciwości.
4tSTUNT
Wysłany: Czw 17:32, 22 Lis 2012
Temat postu:
Zrobie mały OT
Każdy wie że olej wraz z uszczelniaczami przydało by się zminić co sezon. Uszczelniacze rozumiem by nie parciały etc, ale olej czemu? na starym oleju bardziej sprężyny się zużywają czy jak ? - głupie może pytanie ale troszkę nurtuje mnie.
77kanzas
Wysłany: Śro 16:04, 21 Lis 2012
Temat postu:
jak przeciw kurzowy jest cały nie spękany i guma mięka to możesz zostawić stare jak nie masz kasy, a uszczelniające kup gdzie ci wygodniej lub taniej tylko nie raz zaoszczędzenie paru groszy kończy się powtórną robotą jak kupisz jakiś badziew.
kzq
Wysłany: Śro 15:30, 21 Lis 2012
Temat postu:
To w takim razie gdzie ich szukać, allegro te linki co podałem? Jeszcze ten przeciw kurzowy. To kurde ja już nie wiem gdzie je mogę dostać :/. Na alledrogo te pyłowe drugie tyle co olejowe będą kosztować. Na ktmsklep.pl nie ma tych uszczelniaczy.
henio12323
Wysłany: Wto 22:56, 20 Lis 2012
Temat postu:
hmm ja bym sie nie bawił w kupowanie uszczelniaczy ze sklepu rolniczego/motoryzacyjnego. oczywiscie nie mówie że nie są do dostania. ale trudno bedzie znalesc spełniające dane warunki. sam wymiar to jedno, liczy sie jeszcze materiał itp. inny uszczelniacz idzie gdzies do ciągnika który w zasadzie chroni przed wodą z grubsza. a co innego uszczelniacz który jako tako sporo musi znieść. a i tak jak mówiłem ja dałem 30 zł firmy blackway i smiga
bez kombinacji
77kanzas
Wysłany: Wto 22:41, 20 Lis 2012
Temat postu:
chodzi ci chyba o olejowe i przeciw kurzowe.
W sklepie z zimeringami raczej nie dostaniesz(przynajmniej w łodzi) bo są trochę nie typowe podwójne to jest ten właśnie wymiar 9,5 10,5
barek253
Wysłany: Wto 17:24, 20 Lis 2012
Temat postu:
bo masz 2 typy uszczelniaczy olejowe i uszczelniające i musisz i te i te wymienić
oprócz tych które widać na ladze są jeszcze jedne olejowe które są głębiej w ladze
kzq
Wysłany: Wto 17:22, 20 Lis 2012
Temat postu:
Witam,
http://ktmsklep.pl/new-katalog/25,167,1093,29386/rocznik-2002/enduro/250-exc-racing-eu/fork-leg-wp-usd43-racing-2002
U mnie jest takie coś ^. Rozumiem że standardowa regeneracja to wymiana uszczelniacza (numer 17) oraz wymiana oleju. Na schemacie podany wymiar uszczelniaczy to OIL SEAL RING 43X53,15X9,5. Jednak na alledrogo znalazłem:
http://allegro.pl/uszczelniacze-lag-ariete-ktm-exc-sx-250-00-02-i2762903505.html
Mimo tego że jest dedykowany do mojego modelu wymiar się trochę różni:
-43*52,7*9,5/10,5
-43*53,15*9,5
I nie wiem czy mi tutaj podpasują. A jak pójdę do lokalnego sklepu z uszczelniaczami nie dostanę ich takimi dokładnymi wymiarami. dostanę pewnie 43*53*9.5.
Jeżeli te różnice są takie nie wielkie to chyba podpasuje?
Jakie znaczenie ma numer 16: SUPPORT RING 45 X 52,5 X 1,5.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin