Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Śro 19:36, 20 Kwi 2022 Temat postu: |
|
moim zdaniem tak jak napisałem ci na FB, trzeba rozebrac wszystko i ocenić, koszt uszczelki pod cylinder i głowice jest śmieszny. a przy okazji poustawiasz wszystko, przeserwisujesz zawór wydechowy, moze nie jest dobrze wpięty w cięgno, jak bedzie ciegno zdjęte to tez sprawdzic czy dobrze działa. |
|
|
Krzysiu424@interia.pl |
Wysłany: Śro 16:14, 20 Kwi 2022 Temat postu: |
|
Odświeżam temat.
Witam jestem w tu świeży na forum jak i w sx200 2t.
Kilka 2t przeszedłem głównie simy itp ostatnie 2t to aprilis 125 rs
Niestety dosc mocno różni się cały zawor wydechowy w sx200 dlatego jak dla mnie duzo nie jasności.
Po pierwsze wydaje mi się ze jest dość słaby udało mi się dojść do tego że nie otwiera się zawor wydechowy.
Częściej na zdjęciu po lewej stronie dygnie tylko max 0.5cm
Poza tym dosc dziwnie to wygląda ponieważ w okienu nie mam żadnej cechy także cos tu dla mnie według manuala ktm jest nie tak.
Od czego zacząć tak jak w poście powyżej rozebrałem stronę prawa podkładki podkładki zgadzają ale nie 4.6mm tylko 4.3 mm
Nie wiem czy to aż tak ważne.
Po drugie kręcąc tym na klucz 19 nie ma żadnej reakcji.
Szukam jakieś rady od czego zacząć zeby bez sensu nie rozbabrac całego cylindra.
Ogólnie jezdzi pali ładnie wszystko okej ale jezdzi słabiej niż 125.
Zdjęcia dodam w załączniku
Za ewentualny błędy w pisowni sorka co do ewentualnych zasad wypowiedzi gdyby coś proszę mnie poprawić.
Ewentualnie jak ktoś jest z okolic katowic chętnie mogę zapłacić za sprawdzenie lub ewentualnie jakieś ciekawe rady.
Z góry dzięki. |
|
|
dawidos86 |
Wysłany: Wto 13:12, 15 Paź 2019 Temat postu: |
|
No właśnie ktoś przede mną założył 2 kulki do jednej prowadnicy i mi łożysko się wysypało... Więc wbrew temu co Piszesz da się już poskładałem tak że powinno już działać dzięki za odp pozdrawiam |
|
|
Majster128 |
Wysłany: Wto 9:48, 15 Paź 2019 Temat postu: |
|
Masz 4 kulki i 4 prowadnice. Inaczej się tego złożyć nie da. |
|
|
dawidos86 |
Wysłany: Wto 5:10, 15 Paź 2019 Temat postu: |
|
Tak widzę mam też ten schemat ale chciałem się upewnić wg schematu to by wyglądało że po 2 kulki idą do jednego ramienia tego krzyżaka? Czy się mylę? Ale żeby włożyć ten sworzeń zabezpieczający to trzeba z kolei dać po jednym na każde ramię bo inaczejnie da się założyć tego sworznia bo za mało się to wtedy cofie na tej osi |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pon 21:35, 14 Paź 2019 Temat postu: |
|
trzy posty wyżej masz schemat całego zaworu |
|
|
dawidos86 |
Wysłany: Pon 20:59, 14 Paź 2019 Temat postu: |
|
Witam, powiedźcie mi Panowie czy na tym wałku od zaworu wydechowego pod tym krzyżaniem mają być po jednej kulce na każde z czterech ramion czy po 2 kulki w tylko dwóch ramionach? Pozdrawiam Dawid |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 11:01, 22 Cze 2018 Temat postu: |
|
nasmaruj wszystko porzadnie sprawdz czy nie pomyliłes stron tych bocznych zaworów |
|
|
zbyster |
Wysłany: Pią 10:56, 22 Cze 2018 Temat postu: |
|
mam taki problem że jak zdjąłem cylinder z exc 250 rok 2004 to zawór wydechowy lekko palcami chodził-góra dół, wyczyściłem cylinder i nagle zaczął się blokować, wogule nieche chodzić, rozebrałem już wszystko wyczyściłem i złożyłem i nadal nie chodzi-tzn zawór jak nie dam tych półpierścieni z ząbkami to chodzi , boczne zarory również chodzą gdy nie ma założonych tych blaszek z ząbkami, co to moze być? |
|
|
żółf |
Wysłany: Pon 21:05, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
donrecool napisał: | Problem rozwiązany chyba rozwiązany. Za bardzo dokręcone sruby nr 21. W dodatku blaszki kontrujące nr 79 wyrobione. Tym samym nie kontrowały nie kontrowały sruby nr 21. Teraz pytanie. Dokręcić te sruby a po 2 stronach zaworu jaki luz zostawić?
Edit: w Manualu pisze z każdej strony 0.20mm |
Więc ustaw jak nakazuje serwisówka i będzie git. Zawór musi być w miarę obczyszczony z nagaru |
|
|
donrecool |
Wysłany: Pon 20:15, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
Problem rozwiązany chyba rozwiązany. Za bardzo dokręcone sruby nr 21. W dodatku blaszki kontrujące nr 79 wyrobione. Tym samym nie kontrowały nie kontrowały sruby nr 21. Teraz pytanie. Dokręcić te sruby a po 2 stronach zaworu jaki luz zostawić?
Edit: w Manualu pisze z każdej strony 0.20mm |
|
|
żółf |
Wysłany: Pon 17:27, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
donrecool napisał: | czyli jedynie na zapalonym silniku i przegazowaniu będe pewny że zawór otwiera mi sie do konca ? |
Tak serwisówka nakazuje sprawdzać działanie zaworu. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pon 16:58, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
Twoje opisy wskazują raczej jednoznacznie, że jest coś nie tak, ale dla pewności możesz go odpalić i dodać trochę gazu, nic nie powinno się stać. Znak może się ruszać, ale musi w pełnym zakresie (od dołu do góry). |
|
|
donrecool |
Wysłany: Pon 15:13, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
czyli jedynie na zapalonym silniku i przegazowaniu będe pewny że zawór otwiera mi sie do konca ? |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pon 10:06, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
Nie, nie powinien. Dobrze złożony zawór będzie miał co najwyżej kilka mm luzu.
Prawdopodobnie nie trafiłeś dźwignią w tę podkowę. Zdejmij maly dekiel z prawej strony cylindra i popatrz. Prawdopodobnie czeka Cię demontaż cylindra. |
|
|