Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wójo
Wysłany: Pon 21:10, 03 Gru 2012
Temat postu:
eeeetam pewnie uszczelniacz na wałku zdawczym i uszczelka pod deklem sprzegła
henio12323
Wysłany: Pon 10:46, 03 Gru 2012
Temat postu:
dokładnie moim zdaniem tez nie ma sensu tutaj wypisywac co moze byc ok a co nie... rozbieraj silnik na czesci pierwsze. pomierz posprawdzaj. co do wymiany wymien. co nie jest do wymiany i jest pewne na kilka sezonów to zostaw. tak żeby moto wytrzymało tak jak trzeba
jak bierze olej moze tłok, moze uszczelnaicze zaworowe. to nie forum jasnowidzów żeby cokolwiek przewidywac. a tak czy siak jak rozbierasz to sie w koncu dowiesz
4tSTUNT
Wysłany: Pon 7:30, 03 Gru 2012
Temat postu:
jak sam powiedziałeś zima i dużo czasu, więc zrzucaj głowicę i patrz wszystko oraz oceniaj. Lepiej przeżyć teraz szok i przez zimę zrobić niz w środku sezonu Cię kacik zaskoczy jak sie rozspie
.
Być może bedzie można same pierścienie wymienic i załatwi to sprawę a może coś bardziej poważnego.
Asteros2012
Wysłany: Nie 23:10, 02 Gru 2012
Temat postu:
Najprościej by było gdybyś zdjął głowice i cylinder to jedynie trochę roboty i kilka uszczelek a wyjaśni większość dolegliwości.
drabina
Wysłany: Nie 22:02, 02 Gru 2012
Temat postu: Remont?- od czego zacząć?
Witam Panowie, tak jak pisałem jakiś czas temu mój sx 450 bierze olej w sporych ilościach (jakieś 200ml na 100km) może nawet więcej. Przyszła zima więc chyba czas na remont silnika. Motor mam od roku, głowica podobno była jakiś czas temu robiona, jak pytałem sprzedawcę co z tłokiem ( powiedział że w czasie remontu był w dobrym stanie) tak jakby sugerował że należy go w niedługim czasie wymienić. W tej chwili motor bierze spore ilości oleju, odpala tak jak wcześniej i nie stracił mocy. Główne moje pytanie od czego zacząć? sprawdzić kompresje? Zdjąć głowicę? Czy sprawdzenie kompresji rozjaśni mi sytuacje? Obawiam się że to nie będzie tylko wymiana tłoka ale także nicasil i broń boże głowica.... Jakieś sugestie? Ile trzeba zapłacić za w miarę dobrej jakości nicasil? Z góry dzięki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin