Autor |
Wiadomość |
KristofSX |
Wysłany: Czw 22:55, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
pawel napisał: | Witam jako iż jest to mój pierwszy post tutaj.
Odgrzewam temat ...
Jakie zawieszenie ma seryjny exc od 2012 roku? Wyczytałem że są to dwukomorowe zawieszenia, to prawda? Jaki zawias ma wersja six days z 2011 roku(model 12), 4CS ? |
kolega ma 250 exc z 2012 - i ma jednokomorowe
six days na 2012 (finland) szedł z 4CS, późniejsze modele też,
2 komorowe w SX szło od 2009 lub wcześnej. |
|
|
pawel |
Wysłany: Czw 21:14, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
Dzięki za odpowiedź. A jakie są różnice w zawieszeniach exc od 2012 w stosunku do sx z tego samego roku? Czy wersje zawieszeń w six days różnią się jeśli chodzi o roczniki 2011(fin) i 2012 ?? |
|
|
pawel |
Wysłany: Czw 19:36, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
Witam jako iż jest to mój pierwszy post tutaj.
Odgrzewam temat ...
Jakie zawieszenie ma seryjny exc od 2012 roku? Wyczytałem że są to dwukomorowe zawieszenia, to prawda? Jaki zawias ma wersja six days z 2011 roku(model 12), 4CS ? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Śro 13:24, 12 Gru 2012 Temat postu: |
|
mi dobija na wiekszych spadkach na torze ale jest to do zrobienia.bez obaw bierz taka maszynkę.a co do rozrusznika uwierz że przyda się i sixdays jak najbardziej |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:14, 11 Gru 2012 Temat postu: |
|
typek lata na zawodach EXC 250 albo 300 ( raczej 300 ) rocznik jak pamietam 2009 i na zawiasach enduro ganiał i w grupie B-C zajmował niezłe miejsca. potem oddał do firmy zeby mu porobili zawieh pod niego i lepiej mu sie gania |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 14:13, 11 Gru 2012 Temat postu: |
|
Wytrzymałość silnika, i najważniejsze - homologacja. Pozwoliłaby mi ona ograniczyć koszta związane np. z przewożeniem motocykla. Zresztą nie wykluczam też nauki SE, czy latania crosscountry. Wydała się mi to opcja bardziej uniwersalna od nowszej 250 4T. Poza tym serwis mniej upierdliwy. No nic, to celuje w EXC, i zawieszenie wyślę do twenty suspensions lub do lommel.
Model 2010-11 sixdays ujdzie ? Z rozrusznikiem, czy bez? |
|
|
bully |
Wysłany: Wto 10:33, 11 Gru 2012 Temat postu: |
|
Po co chcesz kupować EXC jak chcesz latac po torze? bezsens, kup SX i zawiecha bedzie juz dobra. |
|
|
lasooch |
Wysłany: Wto 9:48, 11 Gru 2012 Temat postu: |
|
Konstrukcja amortyzatora (w sensie zasada działania) jest przecież ta sama, czy to cross czy enduro. Jak ma nie dobijać, to kwestia sztywności sprężyny i ilości oleju |
|
|
gość |
Wysłany: Wto 8:41, 11 Gru 2012 Temat postu: |
|
przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś, i odpowiedz sobie czy taka jest rola amortyzatora - dobijanie do końca, do deep end'u czy przypadkiem unikanie tego. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 7:43, 11 Gru 2012 Temat postu: |
|
Każdy amor przy skoku dobija do końca |
|
|
gość |
Wysłany: Wto 1:26, 11 Gru 2012 Temat postu: Zawieszenie EXC 250/300 2010-11 |
|
Witam, czy seryjny zawiech da sie przerobic tak, by spokojnie bez strachu dobicia latac po torze ? Do tej pory mialem 250 4T w crossowce. I planuje zakup takiego moto. |
|
|