Autor |
Wiadomość |
bart1001 |
Wysłany: Wto 11:30, 18 Gru 2012 Temat postu: |
|
ok. dzięki. po remoncie gaźnik i tak bedzie do regulacji. pozdr. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Nie 17:41, 16 Gru 2012 Temat postu: |
|
Prawdopodobnie źle ustawiony gaźnik. Miałem tak samo. Zwiększyłem dawkę paliwa iglicą i było lepiej ale jeszcze nie dobrze. Dyszy już wymienić nie zdążyłem |
|
|
bart1001 |
Wysłany: Nie 12:28, 16 Gru 2012 Temat postu: |
|
OK, dzięki. Przy okazji zapytam gdyż jak widzę dosiadasz 2t. moto 2t w górnym zakresie obrotów po lekkim odjęciu gazu przechodzi w takie dzyń,dzyńdzyń.....co powoduje że moto już nie przyspiesza ale jeszcze nie hamuje silnikiem (w 2t słabiutko oczywiście). mój problem polega na tym że to nie występuje, tylko gdy przestaję intensywnie przyspieszać zaczyna się przydławiać i targa mną do przodu i tyłu. W terenie gdzie gaz i tak jest otwarty prawie cały czas do końca da się przeżyc ale dojazd gdziekolwiek to mordęga. muszę jechać na 6 biegu na 2/3 gazu, mogę przyspieszyć do końca ale poźniej zaczyna wariować. cóż to może być? |
|
|
Czepek |
Wysłany: Nie 12:15, 16 Gru 2012 Temat postu: |
|
to tylko szlif tulei(50zl) a nie nowa(350). |
|
|
bart1001 |
Wysłany: Nie 10:54, 16 Gru 2012 Temat postu: |
|
od poprzedniego właściciela. |
|
|
Czepek |
Wysłany: Nie 10:50, 16 Gru 2012 Temat postu: |
|
350 zł za robociznę + koszt przebicia korby i wstawienia tulei.
ale skad wiesz, ze massz tuleje ;] ? |
|
|
bart1001 |
Wysłany: Nie 10:36, 16 Gru 2012 Temat postu: remont silnika exc 125 2003 |
|
Witam. Czas na remont mojego silniczka 125. Moto mam od niedawna więc nie mam doświadczenia co do kosztów. Chciałbym wymienić tłok, korbę oraz nową tuleję. Jaki powinien być szacunkowy koszt takiej operacji? pozrd. |
|
|