Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
sobek1985
Wysłany: Pią 9:08, 01 Lut 2013
Temat postu:
moze powinni napisac zeby w dalsza podroz zabrac drugi motocykl??
henio12323
Wysłany: Czw 18:29, 31 Sty 2013
Temat postu:
nie do konca przesadził - mój ktm miał podobny przebieg na oryginalnym tłoku. kupiłem z przebiegiem ponad 300 mth. gdzie poprzedni własciciel miał go cały sezon i mówi ze troche najeździł sporo też po asfalcie ganiał ( wiec mth leciały szybko ) ja kupiłem w połowie wakacji i do zimy tez jeździłem ile sie dało. wiec przypuszczam że wynik blisko 400-500 mth jest jak najbardziej mozliwy. i rozbieram i cylinder jeszcze był ok. po pomiarach akurat zaczeła pasować II selekcja oryginalnego tłoka. tłok był juz wytarty i spolerowany ale bez rys itp. zawory po tym przebiegu tez dolotowe juz troche powpadały, wydechowe jeszcze mozna było uzywać. ale wymieniłem komplet dla pewnosci. gosc tez chyba nie do konca dbał o olej, bo jak sie okazało łozyska (rolki ) na dzwigienkach zaworowych miały luz i wydarły wałek rozrządu. także duze przebiegi są mozliwe ;d
tez jak czytam teraz wypociny na scigaczu, to nie wszystko jest do konca prawda, są rózne szkoły. wystarczy 1 akapit. niektórzy prawie w ogóle nie myją motocykli. inni po kazdej jeździ kilka godzin pucują :d to i to ma swoje wady i zalety. jak myjesz np karcherem mase wody jest wstrzykiwana pod uszczelniacze, itp itd, czesto z brudem który normalnie nigdy sie dostać tam nie może. ja jak moto jest lekko brudne staram, sie nie myc. po jeździe po błocie itp zawsze myje bo błoto też dobrze nie działa
mariantofana
Wysłany: Czw 18:29, 31 Sty 2013
Temat postu:
Linki, dętki i klucze to podstawa w dalszą trasę i wiele miejsca nie zajmują. Zabawa w ENDURO jest droga i jak ktoś dba tak jak należy to motocykl jeździ dłuuugo i bezawaryjnie. Poza tematem tłoków i łańcuchów który jest odrobinę niedopasowany do realiów większości użytkowników enduro to reszta jest jak najbardziej aktualna. Motór to nie tylko jazda ale i serwis. Jeśli ktoś równie bardzo lubi jeździć jak grzebać a przy tym to grzebanie poparte jest wiedzą i odpowiednim wyposażeniem warsztatu to taja Zabawa w enduro to nic nadzwyczajnego czym trzeba się chwalić a jedynie normalne czynności obsługowe. niestety wielu użytkowników myśli że zakup motocykla i od czasu do czasu jakaś wymiana czegokolwiek to szczyt profi podejścia do sprawy.
4tSTUNT
Wysłany: Czw 18:16, 31 Sty 2013
Temat postu:
NO z tymi wymianami tłoka przesadzili, ale to chyba przy jeździe zawodowej gdzie manetka do oporu cały czas idzie.
Ogólnie po zdjęciach widać że motocykle które rozbierali strasznie zaniedbane były. .
Mnie osobiście rośmieszyło to że w dalszą podróż warto zabrać to siamto i wgl. Wychodziło że pół motoru
. Od tarcz, po klocki, klucze i inne pierdoły
Asteros2012
Wysłany: Czw 17:49, 31 Sty 2013
Temat postu: Sezonowy serwis motocykla scigacz.pl
http://www.scigacz.pl/Motocykl,offroadowy,serwis,naprawa,eksploatacja,20108.html
Może komuś się przyda. Komentarz do tematu też ciekawy
"Niektóre fragmenty mnie śmieszą to nie prawda że 200mth i tłok nadaje się tylko do śmieci, w swojej wrf 450 miałem ponad 400mth na jednym tłoku, a luz tylko nie znacznie przekroczył wartość , to samo kumpel w exc 525 ponad 520 mth na jednym tłoku i stan cylindra niewiele się różnił od nominału, wszystko zależy od stylu jazdy od serwisu motocykla ( wymiana oleju jak czesto i na jaki i dbanie o filtr powietrza) ,co do góry silnika to zaworki w moim i kolegi przypadku nadawały się do wymiany ale co do dołu silnika nie jest aż tak tragicznie. pozdrawiam"
520mth? słyszałem o korbie wytrzymującej po 200+ mth
Ciekawe jak wyglądała jazda.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin