Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 15:02, 22 Paź 2024 Temat postu: |
|
nie widze w systemie zeby była 4,8 najwieksza |
|
|
Pusiak |
Wysłany: Wto 14:20, 22 Paź 2024 Temat postu: |
|
EXC 500 2016. Na 24mx jest taka sprężyna Twenty w dobrych pieniądzach, pytanie jak z jakością w porównaniu z oem czy dobrymi zamiennikami. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 14:10, 22 Paź 2024 Temat postu: |
|
do jakiego moto szukasz? |
|
|
Pusiak |
Wysłany: Wto 13:55, 22 Paź 2024 Temat postu: |
|
Siema, czy wp robi sprężyny dla wielkiego chłopa 5.0 n/mm do jednokomorówki, długość 505mm? Jak jest coś takiego to podajcie numer bo nie mogę namierzyć. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:55, 20 Paź 2024 Temat postu: |
|
teraz jest era manetek lock on - takie proponuje zadnej zabawy z klejami
a jak juz to klej prawie obojętne, kleje na butapren, i kleje do manetek te jak butapren albo cyjanoakrylowe ( kropelka tylko ze wolniej schnaca łatwiej sie dozuje ) nie widze jakis ogromnych róznic, wklejałęm tez na płyn do nasaczania filtrów powietrza - trzyma jak głupi tylko potrafi sie wymywac od wody, jak gładka kierownica to po odtłuszczeniu manetki i kiery i wdmuchaniu z powietrzem manetki bez zadnego kleju potrafi trzymac, doatkowo jak sie klei mozna dac druta - bedzie pewniej |
|
|
siwy322 |
Wysłany: Sob 21:29, 19 Paź 2024 Temat postu: |
|
na jaki klej kleicie manetki motocyklowe ?? sam klej (jak tak to jaki ?) czy na drut skręcacie ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 13:49, 07 Paź 2024 Temat postu: |
|
w zestawie narzedzi do motocykla dodaja oryginalny klucz, mozna tez kupic taki klucz z ktma ( delikatniejszy ten oryginalny i taki porzadny pancerny - serwisowy ) wszystko dostepne w ktmie |
|
|
siwy322 |
Wysłany: Pon 10:00, 07 Paź 2024 Temat postu: |
|
Witam...
Dłubię już jakiś czas przy motocyklach ale żeby tyle zachodu było z odkręceniem świecy w KTM EXC 450 Sixdays 2015 to mnie zaskoczyło.... Klucz 14mm a i owszem ale tak cienki... ze musiałem zamówić nowy.... czy te sprawy załatwia tylko serwis ??? Bo oryginalnego klucza do świec w zestawie od ktma już brak..... a może ja cos przeoczyłem ??? |
|
|
Pajka |
Wysłany: Wto 11:01, 01 Paź 2024 Temat postu: |
|
Zależało mi na czasie a moto idzie na sprzedaż to nie chciałem się w koszty pchać. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 18:48, 27 Wrz 2024 Temat postu: |
|
trzeba było brac oem, teraz to juz nie az taka wielka roznica a oryginał znacznie lepiej i dłuzej działa ale to taka uwaga na przyszłosc |
|
|
Pajka |
Wysłany: Pią 15:56, 27 Wrz 2024 Temat postu: |
|
Dzięki. U mnie było 26,3 i do tego jakas grubsza przekładka 2 mm. Już wleciał nowy komplet Proxa. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 7:51, 24 Wrz 2024 Temat postu: |
|
w manualu podają grubość całości (tarcze+przekładki) - musi być większa aniż 26.4mm
i jest też to
dwie przekładki po 1mm, reszta przekładek 1.4mm |
|
|
Pajka |
Wysłany: Pon 18:32, 16 Wrz 2024 Temat postu: |
|
Pacjent Husqa 350 FE 2018, jaka minimalna grubość tarczy i przekładek sprzęgłowych. Nie mam chwilowo dostępu do instrukcji. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 18:26, 18 Sie 2024 Temat postu: |
|
link nie działa
nie ma limiutu nicasilu, wywala sie jak jest wytarty na wylot
raczej taniej nie zrobie |
|
|
Pusiak |
Wysłany: Nie 10:30, 18 Sie 2024 Temat postu: |
|
Patrzyłeś na zdjęcie? Próg to może za dużo powiedziane, to jest bardziej takie odbarwienie (to normalne dla cylindrów używanych?) Martwi mnie, że jest to potencjalne miejsce gdzie zacznie schodzić nicasil. Jesteś w stanie powiedzieć czy ilu setkach zużycia cylinder jest bezwzględnie do wymiany?
PS. Mam tłok oem za 9 stów, jesteś w stanie ogarnąć w lepszych pieniądzach? |
|
|