Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
zapomnialem moj login :)
Wysłany: Wto 23:44, 20 Gru 2016
Temat postu:
Tak dawno tu nie bylem, ze zapomnialem moj login hehee
Dodam od siebie kilka zdan o metzelerze 140/80 6D SOFT, bo zajezdzilem juz cztery. Miekkosc gumy powiem tak, najbardziej miekka to GoldenTyre GT216X - gumis!, potem najnowszy mitas e07 z paskiem zielonym i zoltym (super na suchym, nienajlepsza na mokrym, nie ciagnie), potem mitas e07 zielony pasek (na mokrym lepsza od zielono-zoltego), no i na koncu pod wzgledem miekkosci metzeler 6D SOFT (znaczy najtwardsza z wymienionych). no suchym i na wprost pod gore nie mialem nigdy zadnych zastrzezen, jezdze z musem mefo mom ex1. Jednak czasem schodzi przy trawersowaniu zbocza w poprzek. To samo musze powiedziec o metzelerze 90/100 przod, tez potrafi sie zeslizgnac w bok, GT 216 90/100 wyglada niby identycznie, a trzyma na boki mocniej. a wracajac do tylu to mimo ze kierunkowa to nie zauwazylem roznicy zeby dzialala inaczej przy zmianie kierunku, nie wiem ile godzin jedna daje rade, ale po 50ciu i zaokraglonych mocno kostkach nie narzekalem.
No ale com powiedzial tom powiedzial i wychodze z metzelera bo o kilka razy za duzo polecialem na ryj gdy mi zszedl w bok (zarowno tyl czy przod)
L00rD
Wysłany: Pią 20:04, 16 Gru 2016
Temat postu:
Co polecacie miękkiego do moussa? którego Michelin'a? na przód i tył
Mateo
Wysłany: Nie 13:55, 21 Sie 2016
Temat postu:
No więc opona na tył na Megawatt, juz dobrana teraz trzeba znalezc coś na przód. Jakieś propozycje? Myślałem nad jakimś mitasem z żółtym paskiem ewentualnie czerwonym
StianEXC
Wysłany: Nie 10:47, 21 Sie 2016
Temat postu:
Jakieś opinie na temat Mitas c-11 przód i ogólnie o przodach Heidenau polecacie ? Pozdro
Verdeneri
Wysłany: Sob 16:50, 06 Sie 2016
Temat postu:
Kuszą mnie dwie opony a dokładnie
Dunlop mx 52 I MITAS c-18(średnio twardy teren - pomarańczowy?lub czerwony pasek) może ktoś ma wyrobione zdanie o którejś oponie?
Kolega smigal na mx52 i do puki była nowa to szła jak szalona w lesie nie dało się za nim jechać, był mega zadowolony. Teraz opona jakieś 10 mm kostki i juz praktycznie nie ciągnie także taki urok mx52. Oczywiście opona dobrana odpowiednio pod teren
Chciałbym się dowiedzieć jak to jest w przyoadku c-18 ?
pablo83
Wysłany: Wto 19:15, 02 Sie 2016
Temat postu:
siemka.Jakie oponki przód i tył polecacie na twardy tor lekkie przeloty po asfalcie i troche podjazdow po hałdach?Myslałem nad scorpionem mx extra albo mid hard ?
KristofSX
Wysłany: Pon 15:06, 25 Lip 2016
Temat postu:
Tkaczy napisał:
Ile przebiegu ma ta opona? Zastanawiam się nad tublissem, co masz na myśli pisząc "rozcięcie made by Tubliss"? Czy z takim rozcięciem można spokojnie jeździć dalej?
15mth, jeszce parę więcej by pojechała,
to takie rozcięcie od jazdy na niskim ciśnieniu po ostrych kamieniach, ale rozcięta tylko guma, korpus opony cały, spokojnie można jeździć, ja z ty rozcięciem zrobiłem jeszcze kilka wyjazdów bez kłopotu.
Tublissa polecam, bez kombinacji masz trakcję jak w moussie do extreme a nie trzeba wymieniać, używam od jakichś 60 godzin, na razie przebiłem (a w sumie rozerwałem) jedną oponę - i tak pod koniec jej życia więc żadna strata.
Tkaczy
Wysłany: Pon 14:36, 25 Lip 2016
Temat postu:
KristofSX napisał:
KNKS napisał:
Właśnie miałem pytać gdzie kupujecie te 6Days w wersji SOFT.
Sam handluje oponami i w ofercie hurtowej jest tylko "M+S".
Mało tego, jak pytam o wersję SOFT to się ze mnie bezczelnie śmieją
mój serwis (borysmotocykle.pl) dostał bez problemu - zamawia chyba u Olka
żeby nie było że coś wymyślam z tym 'soft' tutaj text z pirelli.com:
link:
http://www.pirelli.com/tyre/pl/pl/news/2014/09/22/metzeler-wygrywa-mistrzostwa-swiata-fim-enduro-w-klasach-e1-i-e3/
i moja oponka już zdjęta (produkcja 0216, zakupiłem w maju)
tak gdzie zaznaczone - rozcięcie mady by TUbliss, ale opona wytrzymała, mitas by raczej po tym wymiękł, 6D soft ma mieszankę coś pomiędzy mitas żółty a zielony, ale bliżej żółtego, tylko że z twardszym rantem opony.
Ile przebiegu ma ta opona? Zastanawiam się nad tublissem, co masz na myśli pisząc "rozcięcie made by Tubliss"? Czy z takim rozcięciem można spokojnie jeździć dalej?
KristofSX
Wysłany: Pon 14:03, 25 Lip 2016
Temat postu:
KNKS napisał:
Właśnie miałem pytać gdzie kupujecie te 6Days w wersji SOFT.
Sam handluje oponami i w ofercie hurtowej jest tylko "M+S".
Mało tego, jak pytam o wersję SOFT to się ze mnie bezczelnie śmieją
mój serwis (borysmotocykle.pl) dostał bez problemu - zamawia chyba u Olka
żeby nie było że coś wymyślam z tym 'soft' tutaj text z pirelli.com:
link:
http://www.pirelli.com/tyre/pl/pl/news/2014/09/22/metzeler-wygrywa-mistrzostwa-swiata-fim-enduro-w-klasach-e1-i-e3/
i moja oponka już zdjęta (produkcja 0216, zakupiłem w maju)
tak gdzie zaznaczone - rozcięcie mady by TUbliss, ale opona wytrzymała, mitas by raczej po tym wymiękł, 6D soft ma mieszankę coś pomiędzy mitas żółty a zielony, ale bliżej żółtego, tylko że z twardszym rantem opony.
KNKS
Wysłany: Pon 13:35, 25 Lip 2016
Temat postu:
Właśnie miałem pytać gdzie kupujecie te 6Days w wersji SOFT.
Sam handluje oponami i w ofercie hurtowej jest tylko "M+S".
Mało tego, jak pytam o wersję SOFT to się ze mnie bezczelnie śmieją
Tkaczy
Wysłany: Pon 13:02, 25 Lip 2016
Temat postu:
KristofSX napisał:
Tkaczy napisał:
Przyszedł czas na wymianę opony na tyle (Michelin Cross Competition S12). Chciałbym sprawdzić Metzeler 6days Exrteme. W wątku pojawiło się info, że występuje w dwóch wariantach. Na stronie producenta ->
http://www.metzeler.com/site/uk/products/tyres-catalogue/Me-6daysextrem.html
nic takiego nie jest napisane. Jakby tego było mało na allegro jest kilka opon, a cena od 295 zł do 394 zł za teoretycznie tą samą oponę... Różnią się kodem producenta: 2477700, 2529900, 1623900.
jeszcze niedawno była na stronie, może wycofali z produkcji , ale w sprzedaży pewnie jeszcze jest - ma być z oznaczeniem M+S (S)
bardzo dobra opona! mi jeźziła lepiej niż zwykła m+s
Taką otrzymałem odpowiedź odnośnie rodzajów opony Metzeler 6days Extreme:
"Podział tych opon wg. kodów wygląda następująco:
- 1623900 - opona M+S jest to opona z poprawionymi właściwościami jezdnymi na błocie i śniegu
- 2477700 - opona o średniej twardości mieszanki
- 2529900 - opona z oznaczeniem (S) to miękka mieszanka"
Ma ktoś dostęp do tych opon w dobrej cenie i z DOT XX16?
StianEXC
Wysłany: Nie 11:27, 24 Lip 2016
Temat postu:
Ja od siebie polecam C-12 czerwony, swoim ułożeniem kostek w rzędzie robi swoje. Ostatnio u siebie w okolicach odkryłem potoki i podjazdy z kamieni/ korzeni i błota co mają po 2 km w górę - wydarło aż miło.
Tak opona to dużo procent sukcesu, ale zobaczcie ile robi kierownik, a ile opona
Pzdr
Kajtek DBL
Wysłany: Nie 10:35, 24 Lip 2016
Temat postu:
HaardRock napisał:
Co powiecie o Mitasie C10 albo C12 na Megawatta?
W zeszłym tygodniu dałem nowego Mitasa c10 żółty pasek i opona bardzo dobra. Wiadomo, każda nowa będzie ok ale ten mitas jest przystosowany głównie na piasek/zwir/bloto. Czyli chyba teren Megawatta. Do tego na przód wg moich info też Mitas c19 żółty pasek i powinno smigac świetnie. Mitas c10 ma wysokie kostki, szeroko rozłożone. U mnie na piaskownicy spisuje się świetnie.
Dodam że jeżdże na dętce, ciśnienie ok 0,5-0,7. Wylatam teraz tą oponę i wrzuce musa też na c10 Mitasa.
bully
Wysłany: Nie 9:38, 24 Lip 2016
Temat postu:
electro napisał:
Zrobiłem na ef07 żółty 30h i dalej jechała pomimo niskich kostek. Ale uwaga - opona nie ciągnie w błocie, nawet nowa i jest wrażliwa na ciśnienie - napompowania nie jedzie. Pod koniec jeździłem na 0.1 atm na tublissie. Dla mnie najlepsza guma do lasu jeśli nie jest bardzo mokro.
Niskich kostek? mojej nie ubylo teraz 1mm a już nie ciągnie bo kostki okrągłe. Przeszła dwa CC i z trzy treningi po pół godziny.
Jeżdzę na dętce 0,5bara
Mateo
Wysłany: Pią 14:42, 22 Lip 2016
Temat postu:
Też szukam jakiegoś dobrego kompletu na Megawatt
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin