Autor |
Wiadomość |
bully |
Wysłany: Pią 13:11, 07 Cze 2013 Temat postu: |
|
Tak serwisówka "ma" ale nie sugeruj się tym, bo poziom będzie napewno za wysoki, paliwka ma być na wysokosci mniej wiecej łaczenia gaźnika. |
|
|
bartsx |
Wysłany: Pią 13:03, 07 Cze 2013 Temat postu: |
|
witam a może ktoś ma ustawienie pływaka w gaźniku pwk 38?? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 8:30, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Jak dla mnie to wytarcie iglicy na wysokości ząbków jest nie realne.
I brak sprężynki nie ma tutaj nic do rzeczy.
Bardziej bym się martwił czy nie stabilna pozycja iglicy w pionie nie wytarła samej iglicy na wysokości rozpylacza lub samego rozpylacza.
Natomiast jeżeli masz śrubę to sprężynkę dobrał bym z czegoś innego - długopisu czy czegoś.
Sprężynka ma za zadanie dociskać tylko iglicę do przepustnicy.
Więc jak nie masz tyle pieniędzy to kombinuj. |
|
|
lukas029 |
Wysłany: Pią 6:12, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Chodzi o brak tej sprężynki. Nie ma tam amortyzacji więc pewnie coś się będzie ciągle wyrabiać, jak ta iglica..
Co teoretycznie powinno się zmienić po podwyższeniu iglicy (niższe ząbki więc iglica podwyższona?) ? Zmienia się reakcja na gaz w którymś zakresie obrotów czy jak? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 21:23, 25 Kwi 2013 Temat postu: |
|
hej
można założyć odwrotnie, wiem bo kiedys tez takiego babola zrobiłem ;P
jeśli moto Ci hula na niższym ustawienu iglicy to nie ruszaj, szkoda robić kosztów. |
|
|
lukas029 |
Wysłany: Czw 20:42, 25 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Odświeżę temat, jak już założyłem..
Byłem w serwisie i jednak była źle założona ta przesłona przepustnicy. Moje pytanie- jak ją można źle założyć? w przepustnicy w to wycięcie mi ładnie wchodziło, nie widziałem innej opcji
Druga sprawa- dwa 'ząbki' w iglicy się wytarły prawdopodobnie przez brak sprężyny (chyba element 243):
http://france-racing.com/images2/72365-2_5/Starter-a-chaud-KEIHIN-FCR.jpg
(nie wiem dlaczego jej tam nie ma- ja nie odkręcałem iglicy.
No i za nową iglicę wołają 70zł, a za tą sprężynkę, która jest z kompletem (bodajże z tą śrubką czy czymś takim) 110zł.
Pytanie- Na ile to ważna sprawa? Z tego co pamiętam to drugi i trzeci ząbek od góry jest wytarty, ustawione jest na niższy. |
|
|
hacker33 |
|
|
lukas029 |
|
|
bartsx |
Wysłany: Pią 7:03, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
a może masz ustawienia 360 sx ??? pwk 38 gaźnik |
|
|
lukas029 |
|
|
bartsx |
Wysłany: Pią 6:53, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Mam takie pytanie odnośnie gaźnika może ktoś powie ile obrotów śrubki trzeba odkręcić od paliwa żeby była jak najlepsza dawka paliwa?? czy jest coś takiego w książce? |
|
|
Kudłady |
Wysłany: Czw 22:10, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
no to ładnie narobiłeś bigosu |
|
|
Daniel_83 |
Wysłany: Czw 9:39, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Kudłady napisał: | a co rześ tak nakrecił ze na 1500 zł kolego ?? |
Pokręciłem troszkę śrubką przy gaźniku tą od mieszanki, i taki był tego końcowy efekt:
http://imageshack.us/a/img689/8822/zdjcia0027c.jpg
W serwisie powiedzieli mi że to od wysokiej temperatury (za mało paliwa, za dużo powietrza) tłok się przytopił i narobił bałaganu w cylindrze. |
|
|
Kudłady |
Wysłany: Śro 15:09, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
lukas029 poszło PW do Ciebie |
|
|
lukas029 |
Wysłany: Śro 7:56, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Kudłady może znasz jakieś dobre serwisy w poblizu gdzie mogą ustawić gaźnik? Bo widzę, że ze zgorzelca jesteś a to już niedaleko.. |
|
|